جشن اطعام و مراسم افطاری ایتام به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)

جشن اطعام و مراسم افطاری ایتام به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)
کدخبر : 555431

موسسه خیریه والفجر کارکنان ذوب‌آهن اصفهان با برگزاری جشن اطعام و مراسم افطاری به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، میزبان ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فولادشهر بود.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: این جشن و ضیافت افطار با حضور حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی امام جمعه فولادشهر، حسین ایزدی شهردار فولادشهر و مسئولان استانی و کارکنان و ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فولادشهر برگزار شد.
حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی امام جمعه فولادشهر کمیته امداد را یکی از ابتکارات خوب و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: این کمیته توانسته است کارنامه بسیار درخشانی را از خودش باقی بگذارد، چه بسا بسیاری از فقرا و مساکین جامعه که حقیقتاً امرار معاش آنها به کمک‌های کمیته امداد گره خورده است.
امام جمعه فولادشهرخاطرنشان کرد: با توجه به این عملکرد درخشان، قطعا کمیته امداد نمی‌تواند پاسخگوی حجم عظیم این درخواست‌ها و کمک‌ها باشد که با کمک و همکاری مراکز نیکوکاری و خیریه‌های مردمی و دولتی همچون خیریه والفجرکارکنان ذوب‌آهن اصفهان بخشی از این بار برداشته خواهد شد و شاهد ارائه خدمات بیشتر به فقرا و افراد تحت پوشش خواهیم بود.
مهدی دانشمند مدیرعامل خیریه والفجر نیز ضمن خوش‌آمدگویی به مسئولان و همه خانواده‌های شرکت‌کننده در این ضیافت به لزوم همکاری و همدلی در کمک‌رسانی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: موسسه خیریه والفجر کارکنان ذوب‌آهن از سال ۶۲ فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‌های مختلفی همچون خدمت‌رسانی به افراد نیازمند، آزادسازی زندانیان، فعالیت‌های عام‌المنفعه، تهیه جهیزیه، بسته‌های معیشتی و ... فعالیت‌های مستمری داشته و خدمات بسیار ارزنده‌ای را به نیازمندان منطقه ارائه می‌دهد.
دانشمند افزود: این خیریه هر ساله هزار تا هزار و دویست نفر از نیازمندان را تحت پوشش خود دارد و در سال گذشته توانست با همیاری و همدلی کارکنان ذوب‌آهن و سایر خیرین، مبلغی بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به افراد نیازمند جامعه در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی کند که با یاری خداوند و کمک مسئولان و کارکنان شرکت در سال جاری بتواند خدمات بیشتر و ارزنده‌تری را به افراد تحت پوشش و نیازمند منطقه ارائه دهد.
لازم به ذکر است، این ضیافت در تالار عقیق خیریه والفجر طبق روال سال‌های گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فولادشهر برگزار گردید‌.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: