مدیرعامل بانک مسکن در پیامی روز ارتش را تبریک گفت

مدیرعامل بانک مسکن در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
کدخبر : 555438

مدیرعامل بانک مسکن در پیامی سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی را به غیورمردان نیروی‌های زمینی، هوایی،دریایی و پدافند هوایی ارتش تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن: دکتر «محمود شایان» در پیامی ۲۹ فروردین ماه، سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.
وی در این پیام آورده است: دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول دوران انقلاب اسلامی و به ویژه جنگ تحمیلی رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فراوانی از خود نشان داده‌اند که حاصل این حماسه‌آفرینی‌ها، موهبت امنیت و آرامش برای مردم ایران اسلامی است.
مدیرعامل بانک مسکن افزود: این جان فشانی‌ها در دل و ذهن مردم ایران به یادگار مانده و این همت عالی و ایثارگری خالصانه در تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی‌مان نقش بسته است.
دکتر شایان تاکید کرد: امروز ارتش ولایتمدار و مکتبی با آمادگی تمام همچون دژی مستحکم اقتدار وعزت را برای کشورمان به ارمغان آورده است و روز به روز درخشش‌های بیشتری را از بزرگ مردان ارتش در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.
وی ادامه داد: ارتش انقلابی که به تعبیر مقام معظم رهبری، حزب الله و کلمه طیبه نامیده شده، به ویژه در حوزه فناوری دفاعی نیز پیشرو بوده و کارنامه درخشانی در حوزه بازآماد و تهیه و تولید ادوات و تجهیزات نظامی دارد و خودکفایی در عرصه دفاعی را به خوبی عملیاتی کرده است.
دکتر شایان اظهار داشت: 29 فروردین، سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه غیورمردان نیروهای زمینی، هوایی،دریایی  و پدافند هوایی ارتش تبریک و تهنیت می گویم و آرزوی توفیق و سربلندی را برای همه این عزیزان دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: