تقدیر معاون وزیر اقتصاد از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر رئیس جمهوری به مشهد

تقدیر معاون وزیر اقتصاد از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سفر رئیس جمهوری به مشهد
کدخبر : 555511

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی تقدیر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: در پی سفر رئیس جمهوری به مشهد مقدس، میز خدمت بانک به مدت ۲ روز در محل اعلامی وزارت امور اقتصاد و دارایی مستقر و نسبت به ارائه خدمت به مراجعان و پیگیری مشکلات آن‌ها اقدام شد.
همچنین مدیر شعب استان با «هادی قوامی» نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی و «حسینی» نماینده بانک مرکزی دیدار و خدمات بانک را برای آن‌ها تشریح کرد.
در همین رابطه وزارت امور اقتصاد و دارایی از خدمات بانک تقدیر کرده است. در لوح سپاس این وزارتخانه که به امضای «هادی قوامی» معاون امور حقوقی و مجلس و نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده، خطاب به «محمدرضا صبوری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی آمده است:
«خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران زمین، توفیقی سترگ در مسیر آموزه‌های دینی و انقلاب است و استقرار میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری در استان‌ها، جلوه‌ای از خدمتگزاری و مردمی بودم دولت سیزدهم است.
بدین وسیله تشکر و امتنان خود را به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در ستاد اجرایی میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی و واحدهای تابعه در استان خراسان رضوی، اعلام می‌دارم.
مزید توفیقات شما را در سایه توجهات حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) از خداوند مهربان خواهانم.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: