سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی/

وزیر اقتصاد از نگهبان فداکار اموال تملیکی قدردانی کرد

وزیر اقتصاد از نگهبان فداکار اموال تملیکی قدردانی کرد
کدخبر : 555593

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی طی تقدیرنامه‌ای از نگهبان یکی از انبارهای اموال تملیکی مازندران که در درگیری اخیر با سارقان مسلح مجروح شده بود، قدردانی نمود.

 

در متن تقدیرنامه آمده است:

«جناب آقای علیرضا رضاییان

با سلام

امانت‌داری و پایبندی به عهد و پیمان از صفات برجسته مومنان حقیقی؛ ایثار و از خودگذشتگی از والاترین فضیلت‌های الهی و قدردانی و سپاس از این صفات برجسته، وظیفه دینی و انسانی است.

در ایام پربرکت میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و در پرتو الطاف بیکران پروردگار منان در ماه مبارک رمضان؛ از رشادت‌ خالصانه جنابعالی در صیانت از بیت‌المال و فداکاری صادقانه در انجام وظایف سازمانی و ملی، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

توفیق روزافزون شما را در تداوم خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و ذیل توجهات حضرت ولی‌ عصر (عج) از درگاه حق تعالی خواستارم.»

 

از سوی دیگر سیدعبدالمجید اجتهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی ضمن آنکه تمامی هزینه‌های درمانی و جانبی نگهبان مذکور را تحت پوشش سازمان قرار داد، با صدور تقدیرنامه‌ای از اقدام شایسته و شجاعانه وی قدردانی نمود.

 

این لوح تقدیر از سوی دکتر علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع به نیابت از مدیرعامل سازمان به علیرضا رضاییان نگهبان فداکار اموال تملیکی مازندران اهدا شد.

 

شایان ذکر است، اسفند ماه سال گذشته نیز سه سارق مسلح با ورود به انبار مرکز استان مازندران، قصد سرقت از اموال بیت المال را داشتند که ناکام ماندند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: