پروژه های بهبود سالن مونتاژ پارس خودرو راه اندازی شد

پروژه های بهبود سالن مونتاژ پارس خودرو راه اندازی شد
کدخبر : 555710

با حضور مدیر عامل، هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت پارس خودرو، 5 پروژه بهبود سالن 2 مونتاژ راه اندازی شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از سایپانیوز: همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، پروژه های بهبود نصب و راه اندازی منی پلیتور داشبورد، ساخت رک همراه، ساخت رک های لوله ای و نصب و راه اندازی ربات سیلرزنی سالن مونتاژ دو شرکت پارس خودرو راه اندازی شد.
مصطفی مدبر، مدیر عامل پارس خودرو در مراسم راه اندازی این پروژه ها گفت: این مهم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال در جهت توجه به اقتصاد دانش بنیان اجرایی شد.
او ضمن تاکید بر اجرای پروژه های دانش بنیان در راستای صرفه جویی اقتصادی و افزایش بهره وری گفت: باید با سیاست داخلی سازی و استفاده از ظرفیت های داخل شرکت و همچنین در صورت نیاز با کمک گرفتن از شرکت های دانش بیان مسیر جدیدی را در صنعت خودروسازی کشور پایه ریزی و نهادینه کنیم.
مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به اجرای پروژه های عظیم داخلی سازی در شرکت پارس خودرو گفت: در چند سال اخیر با بهره گیری از دانش متخصصان داخلی توانستیم تحریم را به فرصت تبدیل کرده و پروژه های بزرگ و مهمی همچون راه اندازی سایت بدنه سازی، افزایش ظرفیت تولید خطوط رنگ و مونتاژ، نصب و راه اندازی خطوط جدید پرس و بسیاری از پروژه های بزرگ دیگر را در شرکت پارس خودرو با حداقل هزینه اجرایی کنیم.
در این مراسم، امیر افشاری، مدیر سالن ۲ تولید پارس خودرو ضمن تشریح پروژه های انجام شده گفت: در راستای افزایش کیفیت محصول و بهبود فرایندهای تولیدی و با توجه به تحریم های ایجاد شده توانستیم با استفاده از توان داخلی متخصصین این شرکت این پروژه ها را پیاده سازی کنیم.
وی ادامه داد: رفع ریسک ارگونومی، افزایش کیفیت محصول و رضایت مشتری، بهبود فرآیندهای مونتاژ ، کاهش ریسک نصب اشتباه قطعات، کاهش حرکت لیفتراک در سالن، آزادشدن لاین ساید، کاهش ضایعات، کاهش نمره منفی در نفوذ آب و بهبود فرآیند های تولید از مزیت های اجرایی این پروژه ها به شمار می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: