برگزاری نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با شورای شهر لنجان و شهردار زرین شهر

برگزاری نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با شورای شهر لنجان و شهردار زرین شهر
کدخبر : 555712

مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن و تعدادی از دیگر مسئولین این شرکت، یک شنبه ۴ اردیبهشت ماه در نشستی تعاملی با اعضای شورای شهر شهرستان لنجان و شهردار زرین شهر دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: اعضای شورای شهر لنجان در این دیدار، ذوب آهن اصفهان را یک مجتمع عظیم صنعتی دانستند که خدمات ارزش آفرینی به کشور و منطقه ارائه داده است و تاکید کردند که انتظار مردم شهرستان این است که ارائه خدمات به منطقه بیشتر مورد توجه مسئولین ذوب آهن باشد.
همچنین در این جلسه، پروژه انتقال پساب شهرهای اطراف به ذوب آهن اصفهان جهت کاهش برداشت آب از زاینده رود مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر رعایت استانداردهای زیست محیطی در اجرای این پروژه تاکید شد و همچنین ضرورت اطلاع رسانی قبل از بهره برداری از پروژه جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از شکل گیری شایعات بی اساس، مورد تاکید قرار گرفت.
مهندس رخصتی در این نشست ضمن قدردانی از مسئولین شهرستان لنجان به دلیل تعامل و همکاری مناسب، در خصوص پروژه انتقال پساب به ذوب آهن گفت: در این پروژه از مدرن ترین تکنولوژی استفاده شده و شرکت معتبر و توانمند مپنا به عنوان پیمانکار در آن فعالیت می کند.
وی با اشاره به اینکه ذوب آهن در این پروژه سرمایه گذاری کرده تا بتواند برداشت آب از زاینده رود را به حداقل برساند، افزود: در این پروژه، فاضلاب در شهر مبدا تصفیه شده و پساب به تصفیه خانه ذوب آهن منتقل می شود و در آنجا با توجه به موارد استفاده در بخش صنعت، دوباره تصفیه می شود.
مهندس رخصتی با اشاره به بسته بودن سیکل مربوطه و روباز نبودن آن، گفت: در این پروژه استانداردهای مربوطه به طور کامل رعایت می شود تا نگرانی وجود نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: