پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز کارگر

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز کارگر
کدخبر : 555984

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران شریف و زحمتکش گروه خودروسازی سایپا تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از سایپانیوز: در پیام «محمدعلی تیموری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا آمده است:
یازدهم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی کار و کارگر را به کارگران خدوم و زحمتکش ایران اسلامی به ویژه جامعه بزرگ کارگری گروه خودروسازی سایپا، تبریک عرض می کنم؛ بدون تردید، نقش مهم و تاثیرگذار کارگران گروه خودروسازی سایپا در پیشبرد اهداف و توسعه صنعت خودرو کشور بی بدیل و انکارناپذیر است.
از این رو امیدوارم در سالی که به «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گذاری شده است، کارگران این مجموعه هم راستا با شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، تلاش مضاعف داشته باشند تا بتوان در مسیر رشد و تعالی صنعت خودرو گام های محکم تر و اساسی تر برداشت.
گروه خودروسازی سایپا، با برخورداری از کارگران دلسوز و متعهد، تلاش می کند که نقش خود را در کمک به اقتصاد ملی و ایجاد اشتغال به نحو مطلوب ایفا کند. بدین جهت در سایه همراهی، همدلی و مشارکت بین کلیه بخش های گروه خودروسازی سایپا،  مجموعه های تابعه، زنجیره تولید و خدمات پس از فروش می توان در راستای تحقق اهداف ترسیم شده، حرکت کرد.
رجاء واثق دارم که با روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری کشور، دستاوردهای ارزشمند و غرور آفرینی حاصل و صنعت خودرو کشور که سال ها مورد شدیدترین تحریم ها واقع شده است، سربلند شود و رضایت کامل مردم از خودرو ایرانی به دست آید.
ضمن تبریک مجدد روز جهانی کاروکارگر، از درگاه خداوند متعال، برای همه کارگران عزیز کشورمان سلامتی و موفقیت روزافزون مسالت می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: