معارفه محمد محقق طوسی به عنوان معاونت بین الملل و امور ارزی موسسه اعتباری ملل

معارفه محمد محقق طوسی به عنوان معاونت بین الملل و امور ارزی موسسه اعتباری ملل
کدخبر : 556002

در جلسه ای که با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین منابع انسانی و اداری، مالی و اعتبارات و جمعی از همکاران بارعایت شیوه های بهداشتی برگزار شد آقای محمد محقق طوسی از سوی مدیرعامل به عنوان معاونت بین الملل و امور ارزی منصوب شدند.

 به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: مدیرعامل در ابتدای سخنان ضمن تبریک حلول عید سعید فطر با اشاره به اهمیت بخش بین الملل و ارزی در پیشبرد اهداف موسسه، اظهار داشت: موسسه اعتباری ملل برای دستیابی به اهداف خود نیازمند همکاری هر دو بخش ریالی و ارزی است و برای تحقق این امر سعی کردیم از افراد متخصص و با تجربه بهره مند شویم.
حجت الاسلام جوادی افزود: جوامع پیشرفته و شرکت های مطرح و معروف دنیا اصل جانشین پروری و استفاده از تجربه دیگران را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و سازمانی که به آینده توجه نکند در رسیدن به اهدافش دچار مشکل می شود و سازمان آینده‌نگر سازمانی است که به جانشین پروری اهتمام ورزد لذا برای بقا، پیشرفت و رشد موسسه جانشین پروری را یک اصل می دانیم.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل افزود: با توجه به این که زکات علم نشر آن می باشد لذا از کارکنان پیشکسوت تقاضا کردیم که که تجربیات خود را به همکاران جوان بیاموزند و از همکاران جوان هم در خواست کردیم که مشتاقانه این تجربیات را کسب نمایند.
در خاتمه جلسه مدیر عامل ضمن تشکر از خدمات ارزنده آقای دکتر رسول زاده، مدیر پیشین معاونت بین الملل و امور ارزی حکم انتصاب آقای محقق طوسی را به ایشان اعطا نمود.
اداره روابط عمومی برای ایشان آرزوی توفیق و بهروزی در انجام ماموریت های محوله را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: