استقبال معلمان بازنشسته از خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه ملت

استقبال معلمان بازنشسته از خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه ملت
کدخبر : 556007

صندوق بازنشستگی کشوری در راستای حفظ کرامات انسانی بازنشستگان و توسعه خدمات رفاهی آنان، برنامه‌ریزی‌های متعددی در جهت حصول اهداف داشته است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت: از آنجایی که یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشغولیّت‌های ذهنی بازنشستگان، مسائل اقتصادی است، این صندوق تمام تلاش خود را به کار بسته در شرایط موجود اقتصادی، بخشی از این دغدغه‌‌های به‌حق بازنشستگان، به‌خصوص بازنشسته‌های معلمان را رفع و یا به حداقل برساند.
بر همین اساس، صندوق بازنشستگی کشوری با افتخار تلاش می‌کند با انتخاب‌هایی مناسب برای فرهنگیان و فرهنگیان بازنشسته، فرصت‌هایی را در اختیار این قشر از مردم کشور قرار دهد.
یکی از این فرصت‌ها، خدمات تکمیلی بیمه ملت است. بر پایه  توافقی که میان صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت بیمه ملت صورت گرفته، از این پس بازنشستگان که مشمول بیمه ملت تکمیلی درمان صندوق هستند، می‌توانند از تسهیلات اعتباری برای دریافت انواع خدمات در مراکز طرف قرارداد بیمه ملت، برخوردار شوند.
ضمنا این تسهیلات تنها به شخص بازنشسته و وظیفه‌بگیر یا فراد تحت تکفل او اختصاص دارد.
خدمت مهم دیگر صندوق بازنشستگی به معلمان بازنشسته عزیز، حذف پیش‌پرداخت در صدور بیمه‌نامه‌های اقساطی و شرط تقسیط ۱۱ ماهه و تخفیف ۴۰درصدی بیمه‌نامه بدنه ویژه بازنشستگان است.
بیمه ملت، ضمن گرامی‌داشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی‌مقام، استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم، آماده ارائه انواع خدمات بیمه‌ای به این قشر فرهیخته جامعه است.
برای اطلاعات بیشتر این خدمات، بازنشسته‌های عزیز می‌توانند به سایت بیمه ملت مراجعه کنند و یا با نمایندگان بیمه ملت در سراسر کشور تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: