اقامه نماز عید سعید فطر در ذوب آهن اصفهان

اقامه نماز عید سعید فطر در ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 556092

نماز عید سعید فطر در ذوب آهن اصفهان همزمان با سراسر کشور با حضور تلاشگران این مجتمع عظیم صنعتی در مسجد الغدیر این شرکت برگزار گردید.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: تلاشگران ذوب آهن با حضور چشم‌گیر و عابدانه خود در نماز عید فطر شرکت کرده و  از برکات این روز و نماز عید بهره‌مند شدند.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری در خطبه های این نماز، گفت: هر عید فطری می تواند برای هر مسلمان یک عید حقیقی باشد چرا که عید فطر روز پیوند با خداست.
وی افزود: این عید، فرصتی برای بازگشت به فطرت الهی و تغییر در عادات و رفتارهای انسانی و روز پاداش گرفتن است. انسان باید ثمره یک ماه میهمانی خدا را در اخلاق و رفتارش ببیند. در واقع بزرگترین درس ماه مبارک رمضان خودسازی است و اولین و مهم ترین قدم در خودسازی این است که انسان به خود و به اخلاق خود انتقادی نگاه کند.
وی با اشاره به حدیث حضرت علی (ع) با این مضمون که با بصیرت ترین مردم کسانی هستند که در صدد رفع عیوب خویشتن باشد، اظهار داشت: حرکت حماسی مردم ولایی ایران اسلامی در روز قدس بی نظیر بود و باید بر این باور باشیم که قدس متعلق به همه مسلمانان است.
اکبری با اشاره به ضرورت حمایت از جامعه زحمت کش کارگری در راستای تولید گفت: دولت مردمی باید به وضعیت معیشتی این قشر زحمت کش برسد و حقوق عادلانه را در دستور کار قرار دهد.
وی همچنین به جایگاه والای مقام معلم اشاره کرد و گفت: همه مدیون فداکاری این باغبانان باغ تعلیم و تربیت هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: