بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نمایشگاه INOTEX حضور می‌یابد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نمایشگاه INOTEX حضور می‌یابد
کدخبر : 556178

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف معرفی خدمات و محصولات خود به شرکت‌های دانش‌بنیان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) حضور پیدا می‌کند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: اخیراً بانک مرکزی سقف تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی از سوی بانک‌های قرض‌الحسنه کشور را افزایش داد؛ به‌طوری که امکان دریافت تسهیلات از این بانک‌ها برای اشخاص حقیقی تا ۲۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی تا ۵۰۰ میلیون تومان فراهم شد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در همین راستا و تحقق شعار سال، برای معرفی بیشتر محصولات و خدمات خود به شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه INOTEX شرکت می‌کند.
این بانک آخرین خدمات خود در حوزه بانکداری نوین و دیجیتالی و همچنین محصولات و خدمات قابل ارائه به شرکت‌های دانش‌بنیان را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خدمات مختلف بانک از جمله افتتاح حساب با همراه‌بانک و ارسال کارت هدیه آنلاین را در این نمایشگاه دریافت کنند و با خدمات و محصولات بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور بیش از پیش آشنا شوند.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالن ۵، غرفه ۵۰۸ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: