مدیرعامل سازمان اموال تملیکی:

روند اصلاح ساختار و ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در وضعیت قابل قبولی قرار دارد

روند اصلاح ساختار و ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در وضعیت قابل قبولی قرار دارد
کدخبر : 556228

جلسه هیات مدیره با هدف رفع موانع درون سازمانی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، رییس هیات عالی نظارت، اعضای هیات مدیره و برخی مدیران مرتبط ستادی در مدیریت اموال تملیکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: در این نشست سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان با اشاره به مشکلات فعلی مدیریت استان تهران در بخش داخلی و همچنین بخش سخت افزاری اظهار کرد: مشکلات بیان شده در معاونت‌های مختلف این مجموعه با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد و در همین راستا با انتخاب یک کارشناس خبره از میان کارمندان اداره کل دفتر هوشمندسازی و امنیت فضای مجازی برای حضور در مدیریت استان تهران سعی می‌شود مشکلات مربوط به فناوری اطلاعات در این استان به حداقل ممکن برسد.

در ادامه این جلسه گزارشی از عملکرد سازمان اموال تملیکی در سال ۱۴۰۰ توسط رضا بهرامی مدیرکل اموال تملیکی استان تهران ارایه شد که بر اساس آن بیش از سه هزار پرونده به ارزشی بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در سال گذشته تعیین تکلیف شده است.

فراهم نمودن انبار ملکی از دیگر مسایلی بود که مورد بررسی این کارگروه قرار گرفت و اجتهادی در این باره تاکید کرد: تهیه انبار ملکی در دستور کار توسعه مدیریت و منابع قرار گیرد؛ همچنین مشکلات مربوط به انبارهای اموال تملیکی در گمرک جنوب  به سرعت مرتفع گردد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه وضعیت اصلاح و بهبود ساختاری سازمان روند قابل قبولی را در پیش گرفته عنوان کرد: باید با سرعت هرچه بیشتر برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه تجهیز و تهیه انبار و همچنین جذب نیروی انسانی صورت گیرد تا اقدامات لازم در این جهت انجام شود. مدیر کل اموال تملیکی استان تهران انبارهای مازاد دولتی را به ستاد مرکزی معرفی کند تا با انجام همکاری‌های لازم با وزارت امور اقتصادی و دارایی ، مناسب‌ترین انبار از میان آنها انتخاب شود.

وی همچنین بر تقویت بخش معاونت اموال غیرمنقول استان تهران از نظر نیروی انسانی متخصص نیز تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در پایان این جلسه به مهم‌ترین موانع و مسایل پیش روی سازمان اشاره کرد و بر موضوعاتی از جمله هم‌افزایی و همکاری گسترده با مراجع‌ رسیدگی‌کننده، تعیین تکلیف اسناد سنواتی مربوط به ستاد مرکزی با همکاری کتابخانه ملی ظرف مدت یک‌ماه، تفکیک پرونده‌های مربوط به مراجع قضایی و تعزیرات و ارائه گزارش آن توسط اداره کل اموال تملیکی استان تهران به حوزه معاونت حقوقی، جذب نیروی انسانی در استان‌های هدف، تکمیل فرآیند قفسه‌بندی انبارهای اموال تملیکی تهران، هوشمندسازی و ثبت کالاها همراه با شناسه در سامانه‌ها برای شفافیت بیشتر در عملکرد و همچنین به تعیین تکلیف سریع و صحیح کالاهای متروکه گمرکی در محل انبارهای گمرک و بدون نیاز به دپوی آن در انبارهای اموال تملیکی، تاکید داشت.

دکتر علیرضا زمانی رییس هیات عالی نظارت سازمان اموال تملیکی نیز ضمن صحه گذاشتن بر اظهارات مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: توجه ویژه‌ رسانه‌ها و بازدید سران قوای کشور از اموال تملیکی استان تهران نشان از اهمیت بالای این مجموعه دارد؛  این مدیریت در خط مقدم سازمان قرار گرفته و باید تمام توان خود را جهت مرتفع سازی موانع و مشکلات آن به کار ببندیم و در بخش مدیریت‌های استانی نیز می‌بایست امکانات مورد نیاز آنها فراهم شود.

در پایان، دکتر علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع به همراه روح اله آبداریان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور استان‌ها و امیرعلی رشیدی سرپرست اداره کل نوسازی و توسعه سرمایه انسانی از انبارهای اموال تملیکی  استان تهران بازدید میدانی به عمل آوردند.

روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: