حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان گسترده‌تر می‌شود

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از شرکت‌های دانش‌بنیان گسترده‌تر می‌شود
کدخبر : 556260

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای کمک به تحقق شعار سال، برنامه گسترده‌ای برای حمایت از شرکت‌‌های دانش‌بنیان دارد و حضور بانک در نمایشگاه INOTEX نیز با هدف معرفی خدمات بانک به این شرکت‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل این بانک از برنامه‌های مختلف برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) صراحتاً در شعار سال بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرده‌اند، گفت: حمایت از این شرکت‌ها اهمیت بالایی دارد؛ زیرا این شرکت‌ها می‌توانند نقش پررنگی در ایجاد اشتغال، به کارگیری نیروهای تحصیلکرده و متخصص، جلوگیری از خروج ارز از کشور و افزایش تولید ناخالص داخلی ایفا کنند.
شمسی‌نژاد گفت: دولت سیزدهم برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت از تولید داخلی و به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان دارد و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در همین راستا حمایت خود از این شرکت‌ها را افزایش خواهد داد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در رابطه با افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه گفت: رسیدن سقف تسهیلات قرض‌الحسنه شخص حقیقی به ۲۰۰ و شخص حقوقی به ۵۰۰ میلیون تومان، می‌تواند انگیزه مناسبی باشد که افراد و سازمان‌های متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه، حساب‌های خود را به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منتقل کنند. زیرا افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه صرفاً مربوط به بانک‌های قرض‌الحسنه بوده و از این جهت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دارای مزیت نسبی است.
شمسی‌نژاد پرداخت حقوق شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب طرح‌های مساعده مهر، مهریار و بیمه عمر مانده بستانکار را یکی از خدمات قابل ارائه از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به این شرکت‌ها دانست.

طرح‌های تسهیلاتی متنوع برای شرکت‌های دانش‌بنیان

وی با اشاره به طرح‌های تسهیلاتی متنوع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از امکان انعقاد انواع تفاهم‌نامه‌های همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه حمایتی و شبه‌حمایتی برای پرداخت تسهیلات به کارکنان، تفاهم‌نامه اعتبار در حساب جاری برای پرداخت تسهیلات به کارکنان و تفاهم‌نامه اعتبار در حساب جاری با ایجاد میانگین آتی در ازای حفظ مبلغ ثابت برای پرداخت تسهیلات به کارکنان برخی از خدمات قابل ارائه بانک در حوزه تسهیلاتی است.
شمسی‌نژاد افزود: طرح اندوخته اجتماعی سازمانی، پرداخت تسهیلات امتیازی به پرسنل سازمان‌ها/مشتریان از محل امتیاز سپرده‌های پرسنل سازمان ها/مشتریان، انتقال امتیاز تسهیلاتی پرسنل سازمان‌ها به شرکت در صورت اجازه پرسنل، انعقاد قراردادهای پذیرندگی کالاکارت و حمایت از کالای ایرانی با تضمین پرداخت مبالغ فروش کالا/خدمات از سوی بانک نیز تعدادی دیگر از خدمات بانک در این حوزه است.

بانکداری دیجیتال در خدمت دانش‌بنیان‌ها

وی همچنین با اشاره به پیشرو بودن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه بانکداری دیجیتالی، افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات به‌صورت آنلاین و ارائه خدمات کیف پول متناسب با مدل کسب‌و‌کار شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر خدمات این بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: صدور دسته چک حقوقی، پرداخت تسهیلات کالاکارت به پرسنل سازمان، صدور انواع کارت‌های بانکی مانند کارت نقدی، بن‌کارت، کارت هدیه، کارت هواداری و کارت هدیه آنلاین و همچنین انواع ابزارهای مورد نیاز در حوزه پرداخت (دستگاه‌های کارتخوان، دستگاه‌های cashless و...) از جمله خدماتی است که بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌کند.
شمسی‌نژاد گفت: ارائه وب سرویس‌های ساتنا و پایا به شرکت‌های دانش‌بنیان، کارت تنخواه، سرویس کارت به کارت بدون حضور کارت (برای شرکت‌های حوزه پرداخت)، معرفی مشتریان کسب‌وکارها برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه متناسب با مدل‌های کسب‌و‌کار شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر خدماتی است که می‌تواند برای این شرکت‌ها جذاب باشد.
گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. بانک قرض الحسنه مهر ایران در سالن ۵، غرفه ۵۰۸ آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: