تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش های مولد اقتصاد پرداخت می شود

تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش های مولد اقتصاد پرداخت می شود
کدخبر : 556339

سرپرست بانک توسعه تعاون از پرداخت تسهیلات هدفمند به بخش های مولد و واقعی اقتصاد خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون: «محمد شیخ حسینی» سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه تبیین برنامه های بانک با حضور مدیران ارشد اظهار داشت: فعالیت چندین ساله بانک توسعه تعاون در طرح های ملی و اعطای تسهیلات به تعاونگران و کارآفرینان موجب تاثیرات مثبت در سطح تولید واشتغال مناطق بوده است و در دوره پیش رو نیز هدف این است تا تسهیلات بانک به صورت هدفمند و به بخش های واقعی و در خدمت تولید پرداخت گردد.
شیخ حسینی گفت: رویکرد و ماموریت توسعه ای موجب گردیده نقش بانک در برنامه های اقتصادی و اجتماعی کشور حائز اهمیت باشد و در وضعیت کنونی اجرای صحیح عاملیت بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، ماده ۵۲، ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به تنظیم مقررات مالی دولت و ادامه طرح اشتغال روستایی و در آینده ای نزدیک نقش آفرینی در اجرای برنامه هفتم توسعه و پیشبرد صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی حائز اهمیت است.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: بانک تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می کند که این وزارتخانه عهده دار ساماندهی و ارتقاء بسیاری از شاخص های مهم اقتصادی، اجتماعی و رفاهی جامعه است و هم افزایی میان نهادها و سازمان های زیر مجموعه در دستیابی به اهداف راهبردی تاثیر گذار می باشد.
شیخ حسینی گفت: با تکیه بر مهارت و تخصص سرمایه انسانی و ارتباط با بازارهای نوین و توسعه ارتباطات با اتحادیه ها و تعاونی های متنوع می توان شرایطی را رقم زد تا امکان ارتقاء سرانه عملکردی بانک به ازای شعبه و نیروی انسانی به دو برابر افزایش یابد تا ظرفیت بانک برای پذیرش ماموریت های جدید مهیا گردد.
وی افزود: سازمانها و نهادهای مالی به ویژه بانک ها با تکیه بر فرآیندها، ابزارها و راهکارهای نوین و با بهره مندی از فناوری ها در تلاش هستند تا با ایجاد تمایز در ارائه خدمات، مزیت هایی را در مقایسه با رقبا ایجاد کنند و در جذب مشتریان و کسب رضایت آنها اقدامات مناسبی انجام دهند.
وی با اشاره به نقش ارزنده سرمایه انسانی بانک در دستیابی به موقعیت و جایگاه بهتر در شبکه بانکی گفت: بکارگیری طرح ها و محصولات جدید بر پایه فناوری های نوین از طریق دانش و تخصص نیروی انسانی بانک میسر است و هدف این است با کشف استعدادهای همکاران و با ایجاد انگیزه و توسعه آموزش های موثر، حرکت رو به جلوی بانک در ارائه خدمات تخصصی و اعتباری به جامعه هدف به نحو بهتری تداوم یابد.
شیخ حسینی گفت: ارتقای فرهنگ سازمانی از لایه های بالایی سازمان به لایه های پایین قابل تسری است و انتظار این است با کوشش جمعی و همدلی و پرهیز از حاشیه ها ، تمرکز جمعی سازمان بر ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف باشد.
در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین بانک و مدیران ستادی برگزار گردید از تلاش ها و خدمات چندین ساله حجت اله مهدیان مدیر عامل پیشین بانک توسعه تعاون قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: