سهام عدالت | اخبار سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت | سود سهام عدالت | ارزش سهام عدالت

جیب سهام عدالتی ها خالی شد | افت شدید ارزش سهام عدالت

جیب سهام عدالتی ها خالی شد | افت شدید ارزش سهام عدالت
کدخبر : 556342

روز گذشته بورس با افت شاخص کل در معاملات بازار سهام همراه بوده است. این افت شاخص تأثیر مستقیم بر روی ارزش سهام عدالت دارد و باعث شد ارزش سهام عدالت 490 هزار تومانی به 11 میلیون و747 هزار و 730 تومان برسد.

سهام عدالت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در جلسات مستمر و متعددی که با نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و دستگاه‌های اجرایی داشتیم بر عمل به مرّ قانون مجلس یعنی واریز سودهای رسوب شده شرکت‌های بورسی به حساب سهامداران تاکید شد که در حال حاضر بخشی از این موضوع اجرایی شده است.

سهام عدالت: مدیرعامل شرکت سپرده‌ گذاری مرکزی، از پرداخت سود سهام عدالت متوفیان تا شهریور ١4٠١ همزمان با راه‌ اندازی سامانه انتقال سهام خبر داد. طبق آخرین آمارها، 49 میلیون و 148هزار سهامدار عدالت وجود دارد که از این تعداد، سه میلیون و 278هزار نفر در قید حیات نیستند که سهام عدالت آنها، به وراث تعلق می‌گیرد.

دوشنبه (19 اردیبهشت 1401)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 11 میلیون و747 هزار و730 تومان رسید.

ارزش سهام عدالت در روز گذشته:

شاخص کل بازار بورس نیز با 12901 واحد کاهش در ارتفاع 1.540.140 و شاخص هم  وزن در ارتفاع 426.801 واحدی قرار گرفته است.

ارزش معاملات امروز بازار بورس5885 میلیارد تومان بود که در نهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 6126 هزار میلیارد تومان قرار داد.

بیشترین تاثیرگذاری شاخص بازار بورس از فارس، شبندر، شستا، شتران ، فولاد، شبریز، پارسان بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بازار فرابورس آریا، بپاس، زاگرس، غصینو، صبا ، فرابورس، شگویا بوده است. اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با کاهش قیمت مواجه شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: