توسعه همکاری استراتژیک بانک تجارت با صندوق نوآوری و شکوفایی

توسعه همکاری استراتژیک بانک تجارت با صندوق نوآوری و شکوفایی
کدخبر : 556392

تفاهمنامه جدید توسعه همکاری بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در سال «تولید؛ دانش‌بنیان، کارآفرین» منعقد شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت: الحاقیه‌ی جدید تفاهمنامه همکاری بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با موضوع تمدید و توسعه همکاری تا سال ۱۴۰۴ به امضای دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت و دکتر علی وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی رسید.
دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای این تفاهمنامه که عصر دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه با حضور کیائی عضو هیات مدیره این بانک برگزار شد، بر ضرورت توسعه همه جانبه همکاری‌های دو طرف تاکید کرد.
مدیرعامل بانک تجارت با بیان اینکه هدف از همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی هدایت بهینه منابع به سمت توسعه و پیشرفت صنایع دانش بنیان و اشتغالزا است، گفت: برون‌داد همکاری با شرکت‌های معرفی شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی کاملا برجسته و قابل لمس بوده و با توجه به شعار ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین این همکاری در سال ۱۴۰۱ با جدیت و توانی بیشتر پیگیری خواهد شد.
دکتر اخلاقی ترویج فرهنگ تامین مالی زنجیره تولید شرکت‌های دانش بنیان را حائز اهمیت بسیار دانست و افزود: کمک به خریداران محصولات شرکت‌های دانش بنیان در کنار پشتیبانی از فرایند شکل‌گیری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان اثری فزاینده در ارزش‌آفرینی و تولید تکنولوژی و محصولات ایرانی دارد و بانک تجارت در تلاش است در حوزه‌هایی همچون اعطای تسهیلات، صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبارات اسنادی و انتشار اوراق تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی را توسعه دهد.
دکتر وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به سابقه همکاری با بانک تجارت گفت: تلاش همکاران ما در صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی شرکت‌های دانش بنیان با کمترین ریسک ممکن به بانک‌ها بوده و در فصل جدید همکاری با بانک تجارت انتظار داریم هدفگذاری بهینه و مشخصی در تمامی شاخص‌های همکاری، متناسب با نیاز روز اقتصاد دانش بنیان کشور تعیین شود.
شریفیان معاون مدیرعامل بانک تجارت در مشتریان شرکتی و تجاری و ذوالفقاری معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی گزارشی مفصل از سابقه همکاری دو مجموعه در سال‌های اخیر ارائه کردند.
در این مراسم آموزش مشاور مدیر عامل و مدیر امور مشتریان تجاری و اصناف و مرعشی رئیس اداره بانکداری تجاری بانک تجارت و جمعی از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: