رپورتاژ آگهی/

آیا داشتن ایمیل ضروری است؟

آیا داشتن ایمیل ضروری است؟
کدخبر : 556393

شیوه برقراری ارتباط این روزها نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و به نوعی با پیشرفت های زیادی روبرو گردیده تا جایی که می توان در کوتاهترین زمان پیامی را به مقصد ارسال نمود. یکی از روش هایی که از گذشته تا کنون برای ارسال پیام از آن استفاده می شده ایمیل می باشد؛ در واقع می‌توان اینگونه گفت که شما در اینترنت فضایی را در اختیار دارید که می توانید برای دریافت پیام از آن استفاده کنید یا برای مقصد مورد نظرتان پیامی را ارسال نمایید که شباهت های به صندوق پستی شما در اداره پست خواهد داشت‌. شما با داشتن ایمیل می توانید بصورت نامه یا فایل هایی را بر اساس استانداردهای مشخصی به یک فرد دیگر ارسال کنید که در هر کجای دنیا امکان دریافت و ارسال پیام با ایمیل وجود دارد.

 

ایمیل به عنوان پست الکترونیک نیز شناخته می شود که به معنی ارسال نامه با اینترنت می باشد. صورت کلی می توان گفت که برای ارسال پیام یا هر گونه نامه نگاری می توان از ایمیل استفاده کرد و مردم  معمولا برای برقراری ارتباط از کشوری به کشور دیگر ایمیل را انتخاب می کنند و به راحتی با استفاده از ایمیل میتوان به ارسال و دریافت اسناد، تصاویر، لینک ها و... پرداخت. این نکته را بد نیست که بدانید در زمان های مختلف امکان ارائه خدمات از طریق ایمیل وجود دارد. گاهی از ایمیل برای تبلیغات و ارسال پیام به صورت انبوه نیز استفاده می گردد.

 

در بیشتر سازمانها و اداره ها برای انتقال اطلاعات کارمندان، مشتریان و... می‌توان از ایمیل استفاده شود اما معمولاً برای خبرنامه‌ها هم گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. پس با توجه به آنچه که گفته شد داشتن آدرس ایمیل برای هر شخصی ضروری است. سازمانها و شرکتهای بزرگ میتوانند از ایمیل سازمانی استفاده کنند.

 

بهترین شیوه ی ساخت ایمیل

 

اگر تمایل دارید تا ساخت ایمیل با گوشی را تجربه کنید یا می خواهید به واسطه کامپیوتر برای ساخت ایمیل اقدام کنید بد نیست که بدانید استفاده از میل فا به شما کمک می کند تا ساخت ایمیل ساده و راحت را تجربه کنید.

برخی از افراد متاسفانه به دلیل عدم دانش کافی و آگاهی از ساخت ایمیل منصرف می‌شوند اما میل فا به شما کمک می کند تا بتوانید به شکل ساده و در کوتاهترین زمان ممکن به ساخت ایمیل با گوشی یا سیستم های دیگر بپردازید.

پس نیازی به داشتن تخصص و مهارت وجود ندارد و تنها با وارد کردن چند اطلاعات ساده و کلیک می توانید به ساخت ایمیل بپردازید. با ما همراه شوید....

 

ساخت ایمیل ساده و سریع با میل فا

قبل از اینکه به مراحل ساخت ایمیل با میفا بپردازیم باید بدانید که شما می توانید از دو شیوه استفاده از شماره موبایل یا نام و نام خانوادگی برای ساخت ایمیل استفاده نمایید همچنین پس از ساختن یک آدرس ایمیل شما دو آدرس ایمیل در میل فا خواهید داشته اید؛ به این صورت که با دامنه هایmailfa.com (مورد استفاده برای بانکها و سایتهای حقوقی ایرانی) و mailma.ir خواهد بود. برای شروع باید به صفحه ساخت ایمیل در میلفا بروید.

 

  • اگر تمایل به استفاده از نام و نام خانوادگی برای ساخت ایمیل دارید کافیست در وبسایت میلفا گزینه ساخت ایمیل بدون موبایل را انتخاب کنید و پس از آن کلید ادامه را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا وارد مرحله بعد شوید.

  • در این مرحله اطلاعات مورد نیاز را در جهت ساخت آدرس ایمیل در کارهای مشخص شده پر کنید که نام و نام خانوادگی شما را درخواست می کند و پس از آن گزینه ثبت را کلیک نمایید.

  • در ساخت ایمیل با میل فا اطلاعات سخت و پیچیده‌ای از شما درخواست نمی‌شود و به راحتی و با چند کلیک ساده در کوتاه‌ترین زمان ممکن است ایمیل شما ساخته خواهد شد.

  • در مرحله بعد برای ساخت ایمیل از شما می خواهد تا انتخاب آدرس ایمیل تان را انجام بدهید و نام های پیشنهادی نیز برای شما نمایش داده می شود؛ تا اگر آدرس ایمیل که بر حسب نام و نام خانوادگی شما انتخاب شده مورد پسندتان نبود از نام های پیشنهادی مشابه استفاده کنید. در کادر زیر آن کلمه عبور مورد نظرتان را تایپ کنید و سپس گزینه مرحله بعدی را کلیک کنید.

  • در این قسمت سوال امنیتی مورد نظرتان را انتخاب کنید و پاسخ سوال امنیتی را در کادر روبرو وارد نمایید و کلید امنیتی یا عددی را که همیشه به خاطر دارید را نیز در کادر زیر آن وارد کنید و در مرحله بعدی را کلیک کنید.

  • در آخرین مرحله آدرس ایمیل شما برایتان آماده شده و تنها با پرداخت مبلغ اندکی می توانید ایمیل خودتان را در اختیار داشته باشید. این مبلغ بسیار کم برای پشتیبانی سرویس ها و استفاده از خدمات جانبی از مشترکین دریافت می‌شود و البته می‌توان گفت ارائه خدمات با کیفیت و پیشگیری از فعالیت اسپمرها از دیگر مزیت های سرویس ایمیل می باشد.

یکی از اصلی ترین مزیت هایی که موجب می‌شود تا افراد برای ساخت ایمیل از میلفا استفاده کنند این است که این سرویس بدون تبلیغات است و این هزینه را فقط یک بار پرداخت خواهید کرد و بعد از آن در پنل در قالب اعتبار اولیه می توانید از آن استفاده کنید.

نکته) ایمیل میل فا برای انواع حساب های گوشی های مختلف (سامسونگ، اپل ای دی و...)، بانک ها، سایت های حقوقی ایرانی و غیره کاربرد داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: