تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق‌ نوآوری و شکوفایی و بانک شهر امضاء شد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق‌ نوآوری و شکوفایی و بانک شهر امضاء شد
کدخبر : 556394

در نشست مشترک دکتر سید محمد مهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر و علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، بر توسعه همکاری‌های مشترک با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تاکید شد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بانک شهر: دکتر «سید محمد مهدی احمدی» در این نشست گفت: حمایت از شرکت های دانش بنیان را در سالی که مزین به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» است، به صورت جدی در دستور کار داریم.
وی تصریح کرد: در همین راستا در تلاش هستیم به عنوان بانکی که همکاری نزدیک و مستقیم با شهرداری ها دارد، ارتباط شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها با مدیریت شهری را با هدف تسهیل خدمات رسانی به شهروندان بیش از پیش برقرار کنیم.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به استفاده روزانه شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات بانک ها، عنوان کرد: بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های عامل در توسعه فناوری با هدف بهبود خدمات رسانی به عموم هموطنان نقش‌آفرینی خواهد کرد.
دکتر احمدی همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان را عاملی برای توسعه و بهبود خدمات شهری و بانکی به مردم دانست و گفت: بانک شهر به شهرداری‌های کشور اعم از کلانشهرها و شهرهای کوچک خدمات قابل توجهی ارائه می‌دهد؛ درهمین راستا تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند به توسعه فناوری‌ها و ابزارهایی که در این حوزه فقدان آن احساس می‌شود، کمک کند.
مدیرعامل بانک شهر امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان صندوق‌ نوآوری و شکوفایی و این بانک را برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها مهم عنوان کرد و ادامه داد: نگاه ما این است که به دور از شعارهایی که در جلسات حول محور نام سال گفته می‌شود وارد حمایت از توسعه این شرکت‌ها و زیست‌بوم نوآوری کشور شویم.
علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این نشست ابتدا به معرفی زیست‌بوم نوآوری در کشور و پرداخت و گفت: اکنون نزدیک به 6 هزار و 800 شرکت دانش‌بنیان در سراسر کشور وجود دارند که از نظر سرمایه و میزان کاری که انجام می‌دهند، اندازه‌های مختلفی دارند؛ برخی از آنها نو پا و تازه شکل‌گرفته هستند و برخی دیگر بزرگ و سابقه ‌دارند.
وی با بیان اینکه گروهی از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکنون توانسته‌اند تعامل خوبی با شبکه بانکی کشور بر قرار کنند، افزود: بر اساس آمار، در همکاری‌های صندوق نوآوری با بانک‌ها ارائه ضمانت‌نامه، تسهیلات در گردش، سرمایه ثابت و تسهیلات خرید یا رهن دفتر کار بیشترین سهم را داشته‌اند.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به محصولات و توانمندی‌هایی که شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه فناوری‌های تامین خدمات شهری دارند، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان از تجهیزات روشنایی تا باز کردن فاضلاب شهری و بسیاری از تجهیزات و خدمات دیگر را تولید می‌کنند و شهرداری‌های کشور می‌توانند از همه این محصولات متنوع در توسعه خدمات شهری استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: