قدردانی از نقش ویژه بانک صادرات ایران در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب

قدردانی از نقش ویژه بانک صادرات ایران در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب
کدخبر : 556410

​حمایت و پشتیبانی بانک صادرات ایران از ارایه خدمات بانکی و تامین یارانه خرید کتاب در آیین افتتاحیه سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران: آیین افتتاحیه سی‌و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی و مدیران ارشد بانک صادرات ایران در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار و از ارایه خدمات بانکی و حمایت‌های این بانک در تامین یارانه این نمایشگاه قدردانی شد.
وزیر فرهنگ و اسلامی در این مراسم با قدردانی از دست‌اندرکاران و حامیان برگزاری این نمایشگاه، گفت: شعار دولت عدالت فرهنگی است و یکی از مظاهر تجلی این شعار خدمتی است که در حوزه کتاب اتفاق افتاده است.
محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه حمایت از انتشار و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را مهمترین ابزار گسترش دیپلماسی فرهنگی می‌دانیم، افزود: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسب برای گسترش مودت و دوستی با ملل مختلف است و دولت سیزدهم به خوبی از این فرصت استفاده خواهد کرد.
وی با اشاره به گرانی کاغذ و سایر مشکلات صنعت نشر، اظهار کرد: تلاش داریم تا با کمک نظام بانکی این مشکلات را حل کنیم.
در این مراسم همچنین معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به حضور ۲۸۰۰ ناشر  به صورت فیزیکی و غیرحضوری در این نمایشگاه، از حمایت بانک صادرات ایران قدردانی کرد و افزود: برای تحقق عدالت فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امسال به هر دو صورت فیزیکی و غیرحضوری برپا می‌شود و با پشتیبانی بانک صادرات ایران خدمات بانکی و یارانه خرید کتاب تامین شده است.
یاسر احمدوند با بیان اینکه با یارانه و کمک هزینه خرید کتاب، نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است، گفت: ناشران کشور در سال گذشته با انتشار ۱۱۲ هزار عنوان کتاب چراغ فرهنگ را روشن نگاه داشته‌اند و مسئولان باید با کمک و حمایت خود در افزایش شمارگانی کتاب و افزایش توان خرید کتاب به مردم کمک کنند.
بانک صادرات ایران به عنوان حامی یار مهربان در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نقش‌محوری در تسهیل مبادلات و تراکنش‌های پولی و مالی ناشران و همچنین حمایت از دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از طریق تامین کمک هزینه خرید کتاب داشته که در این نمایشگاه با استقرار خودپردازهای ثابت و سیار، ایجاد غرفه خدمات بانکی، ایجاد غرفه کودک و همچنین استفاده از ظرفیت شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در عرضه گسترده پایانه‌های فروشگاهی و تامین زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک مورد نیاز این نمایشگاه نقش ویژه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: