دیدار نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رئیس کل بیمه مرکزی

دیدار نمایندگان ستاد امر به معروف و نهی از منکر با رئیس کل بیمه مرکزی
کدخبر : 556464

صبح امروز، حجت الاسلام والمسلمین احمد فتحی نماینده ستاد و علی شیرازیان، مشاور اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن بازدید از بیمه مرکزی با رئیس کل و دبیر شورای امر به معروف بیمه مرکزی دیدار کردند.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی: رئیس کل بیمه مرکزی در این دیدار با اشاره به این موضوع که عمل به فرضیه اسلامی و دینی امر به معروف و نهی از منکر در کشور باید به عنوان یک الزام تلقی شود گفت : دستگاههای دولتی و ازجمله فعالان صنعت بیمه کشور هم در این زمینه هم راستا با سایر دستگاهها علاوه بر عمل به آن در محل کار، وظیفه خود می داند که نسبت به اجرای آنها در سطح جامعه نیز حساسیت لازم را داشته باشند.
نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه ۲۱ تیر با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: کارکنان سازمان های دولتی باید در رفتار و پوشش برای سایر افراد جامعه الگو باشند.
وی با بیان این نکته که در مملکت اسلامی باید رفتار اسلامی مورد تشویق قرارگیرد؛ گفت: در خصوص مساله مهم عفاف و حجاب  مدیران و کارکنان همه دستگاه های کشوری و لشگری باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین فتحی در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: طی بازدید از دستگاههای مختلف دولتی، خوشبختانه با بررسی مستندات و گزارشات وضعیت بیمه مرکزی مطلوب است که امیدواریم این فرهنگ به شرکت ها و نمایندگی های بیمه نیز تسری پیدا کند.
وی در ادامه از اجرای بخشنامه های ارتقاء سطح عفاف و حجاب در بیمه مرکزی قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود با بهره گیری از ایده و ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، نظارت بیشتری بر اجرای آیین نامه ها و دستورالعملهای تدوین شده صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: