رپرتاژ اگهی//

تور زمینی خارجی با بهترین امکانات

تور زمینی خارجی با بهترین امکانات
کدخبر : 556494

تور زمینی خارجی از گزینه های عالی برای پر کردن اوقات فراغت در فصل تابستان محسوب می شوند. به خصوص که آب و هوا نیز برای سفر بسیار مساعد است.

اوقات فراغت خانواده ها با شروع فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها بیش تر می شود. علاوه بر این، فصل تابستان در مقایسه با سایر فصل های سال ثبات شرایط جوی خوبی دارد  و تازه بعد ۲ سال که کرونا هم بود تابستان ۱۴۰۱ بهترین فصل برای مسافرت و سفر رفتن می باشد و در واقع آب و هوا در مطلوب ترین حالت ممکن برای گشت و گذار قرار دارد. به همین دلیل مناسب ترین و بهترین فصل سال برای سفر کردن فصل تابستان است. تور زمینی خارجی نیز یکی از گزینه های بسیار عالی برای پر کردن این اوقات مناسب از سال محسوب می شوند.

البته اگر کشورهای نزدیک به ایران را برای سفر انتخاب کنید، به طور قطع انتخاب هوشمندانه ای کرده اید. به عنوان مثال، تور ارمنستان، تور باکو و تور وان از تورهای ارزان قیمت و در عین حال جذاب به شمار می آیند. آمار سالانه مسافرت ایرانیان به این مکان ها محبوبیت این تورهای سفر خارجی را ثابت می کند. به خصوص این که اکثر قریب به اتفاق آن ها از سفر خود رضایت دارند و خاطرات خوشی را با خود به همراه می آورند

 

1

تورهای سفر خارجی برای همه

 

مزایای تور زمینی خارجی به کشورهای همسایه کدام است؟

تور زمینی خارجی به کشورهای همسایه مزیت های بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. برخی از این مزیت ها طبق آمار تیم CRM تایسیز پرواز که از مسافران تور زمینی خود پرسوجو کرده اند اشاره می نمایم :

تشابه آب و هوایی

به دلیل نزدیکی جغرافیایی این کشورها به ایران، آب و هوایی تقریباً مشابه با آب و هوای محل زندگی شما خواهند داشت. به همین علت می توانید مدیریت بهتری در رابطه با تغییرات آب و هوایی داشته باشید. مثلاً پوشش مناسب انتخاب کنید و از لحاظ به دردسر افتادن از نظر تغییرات آب و هوایی خیلی زیاد نگرانی نداشته باشید.

داشتن آرامش بیش تر

دارا بودن تشابهات آداب و رسوم و فرهنگ با کشورهای همسایه، تور زمینی خارجی به این کشورها را لذت بخش تر می کند. این خصوصیت باعث می شود تا در این کشورها کم تر احساس غریبه بودن داشته باشید. بنابراین سفرتان به مراتب راحت تر، خوشایندتر و با آرامش بیش تر همراه خواهد شد.

سفر گروهی

اکثر تور هایی که زمینی برگزار می شود به صورت گروهی می باشند که در این سفر ها راهنما از ابتدای سفر همراه شما می باشد و تا رسیدن به مقصد با همراهاو و همسفرهان خود آشنا میشوید ودر مقصد دیگر تنها نخواهید بودو همانند یک خانواده به گشت و تفریح می پردازید .

 

کاهش هزینه سفر

در مقایسه با کشورهای غیر همسایه و دور، هزینه های ایاب و ذهاب به دلیل نزدیکی این کشورها با ایران بسیار کم تر می شود. به ویژه این که یک امکان منحصر به فرد در اختیار خواهید داشت. می توانید تا شهرهای مرزی یک مسافرت داخلی داشته باشید و هزینه های ارزان تر یک تور داخلی را پرداخت کنید. بعد از رسیدن به شهرهای مرزی از تور زمینی خارجی استفاده کنید و بقیه سفر را از این شهر مرزی انجام دهید. به این ترتیب، هزینه های سفر شما بسیار کم تر خواهد شد.

علاوه بر این، برای تورهای خارجی مثل تور ارمنستان، تور باکو و تور وان دست شما برای انتخاب وسیله نقلیه سفر باز است. به همین دلیل می توانید این تورها را به عنوان یک تور خارجی ارزان قیمت در نظر بگیرید. چرا که به راحتی می توانید اتوبوس را به عنوان وسیله سفر خود مورد استفاده قرار دهید. به طور قطع هزینه های شما با انتخاب سفر زمینی کاهش قابل ملاحظه ای پیدا خواهد کرد. البته فقط یکی از مزیت های بی شمار تور خارجی با اتوبوس کم شدن هزینه های سفر است.

۳ مورد تور زمینی خارجی با اتوبوس

همان طور که پیش از این نیز اشاره شد، 3 مورد تور زمینی خارجی با اتوبوس، تور ارمنستان، تور باکو و تور وان هستند. این تورهای خارجی از محبوب ترین تورها به شمار می آیند. دانستن اطلاعاتی مختصر درباره هر کدام از این تورها می تواند به تصمیم گیری شما برای سفر کمک کند.

تور ارمنستان

  • برای سفر زمینی به ارمنستان اتوبوس های کاملاً مجهز ۲۵ نفره وجود دارد که سفر را بسیار راحت و دلپذیر می کند.
  • زمان سفر از تهران تا ارمنستان در حدود ۲۲ تا ۲۴ ساعت طول می کشد. این مدت زمان با توجه به ترافیک جاده ای و مسائل مختلف دیگر مثل زمان حرکت متغیر خواهد بود.
  • عموماً حرکت در تور زمینی ارمنستان به سمت شهر جلفا خواهد بود. نوردوز نام شهر مرزی است که گمرک ایران – ارمنستان در آن واقع شده است.

تور باکو

  • برای سفر زمینی به باکو اتوبوس های ۲۵ نفره توریستی و کاملاً با کیفیت وجود دارد. در این اتوبوس ها تمام امکانات رفاهی لازم قرار داده شده است. به همین دلیل یک سفر خارجی بسیار راحت را تجربه می کنید.
  • مدت زمانی که از تهران تا شهر باکوی آذربایجان در راه خواهید بود تقریباً ۱۲ تا ۱۴ ساعت است. این زمان وابسته به ترافیک جاده ای و زمان سفر شما خواهد بود. بنابراین امکان تغییر آن وجود دارد.
  • عموماً برای تور زمینی باکو از شهرهای مرزی آستارا و یا پیله سوار انجام می دهند.
  •  

2

تورهای سفر خارجی برای همه

تور وان

  • اتوبوس ها برای سفر زمینی به وان کاملاً تجهیز شده هستند و همه امکانات مورد نیاز مسافران را در اختیار دارند. به این ترتیب، یک تور زمینی خارجی بسیار راحت را در پیش خواهید داشت.
  • مدت زمان این سفر زمینی در حدود ۱۴ ساعت است. به این صورت که از تهران تا شهر خوی تقریباً ۱۲ ساعت طول می کشد و از مرز ایران تا شهر وان ترکیه تقریباً ۲ ساعت می باشد که فاصله خوی تا شهر وان با اسپرینتر (ون) انجام می شود. البته عواملی مثل ترافیک جاده ها، زمان حرکت، سفر در روزها و مناسبت های خاص روی این مدت زمان تأثیر می گذارد.
  • معمولاً مرز رازی و مرز سئرو دو مرزی هستند که تور وان از آن ها عبور می کند.

3

تورهای سفر خارجی برای همه

کلام آخر درباره تور زمینی خارجی

کلام آخر درباره تور زمینی خارجی این است که حتماً مجموعه هایی معتبر را برای تهیه بلیط و رزرو اقامتگاه خود انتخاب کنید. مجموعه هایی نظیر شرکت تایسیز پرواز به دلیل بهره مند بودن از کارکنانی با تجربه می توانند بهترین مشاوره ها را به شما بدهند. به این ترتیب، پیش از هر اقدامی می توانید اطلاعات کامل در رابطه با کشور و شهر مورد نظر خود را به دست بیاورید.

علاوه بر این، از اعتبار تمام ملزومات سفر خود از نوع بلیط گرفته تا اتاق های رزرو شده کاملاً مطمئن خواهید بود. بنابراین حتماً در انتخاب شرکت خدماتی مسافرتی دقت به خرج دهید و بهترین را انتخاب کنید. یک نکته مهم در رابطه با تمام تورها به خصوص تور زمینی خارجی وجود دارد که باید آن را به خاطر داشته باشید. این که لحظه لحظه سفر در صورتی می تواند لذت بخش باشد که کارهای سفر خود را به یک شرکت با تجربه سپرده باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: