آغاز فروش ویژه سیمکارت دائمی جوانان همراه اول با شماره‌های خاص

آغاز فروش ویژه سیمکارت دائمی جوانان همراه اول با شماره‌های خاص
کدخبر : 556537

در پی استقبال جوانان از خرید سیمکارت‌های دائمی با تخفیف و بسته‌های خوش‌آمد ویژه، همراه اول طرح فروش سیمکارت دائمی جوانان با شماره‌های خاص را نیز کلید زد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران: نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با توجه به استقبال جوانان از طرح پیشین و اعلام نیازهای جدید، بار دیگر با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه خود، طرح «فروش ویژه سیمکارت دائمی جوانان با شماره های خاص» را در دستور کار خود قرار داد.
بر این اساس متقاضیان ۱۸ تا ۳۰ ساله خرید این سیمکارت ها که تاکنون سیمکارت دائمی جوانان نداشته اند، می توانند از امروز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰1، با مراجعه به آدرس shop.mci.ir نسبت به خرید خود اقدام کنند.
این سیمکارت های دائمی با شماره های خاص علاوه بر دارا بودن تخفیف ۵۰ درصدی و عرضه به قیمت ۸۰ هزار تومان، بسته های خوش آمد نیز به همراه دارد.
اینترنت ۱۰ گیگابایتی یک ماهه، ۲.۵ گیگابایت اینترنت ماهانه به مدت ۴ ماه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و همچنین ۲۰ دقیقه مکالمه برون شبکه به مدت یک ماه نیز به عنوان بسته های خوش آمد این سیمکارت ها در نظر گرفته شده است.
متقاضیان علاوه بر فروشگاه آنلاین، می توانند با مراجعه به تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول نیز اقدام به خرید سیمکارت های دائمی جوانان با شماره های تصادفی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: