مدیرعامل فولاد مبارکه با صدور پیامی به مناسبت روز روابط عمومی اعلام کرد؛

نباید از روایت تلاش‌ صنعت‌گران و انعکاس صحیح آن غافل شویم

نباید از روایت تلاش‌ صنعت‌گران و انعکاس صحیح آن غافل شویم
کدخبر : 556716

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با صدور پیامی، این روز را به همه فعالان عرصه روابط عمومی کشور تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان: متن پیام «محمدیاسر طیب‌نیا» مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیر است:
وقتى از جهش تولید سخن به میان مى‌آید، ارکان زیادى را براى تحقق آن متصوریم. مواد اولیه، سرمایه‌هاى انسانى، ماشین‌آلات و.... دست به دست هم مى‌دهند تا بهترین‌ها را براى این مرز و بوم رقم بزنند.
درست است که تلاش‌هاى همه‌جانبه و شبانه‌روزى در شرکت فولاد مبارکه براى لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در راستاى تأمین نیاز داخلى و رسیدن به قله اقتصاد غیرنفتى ادامه دارد ولى در این بین نباید از روایت صحیح تلاش‌هاى جوانان این مرز و بوم در این زمینه و انعکاس صحیح آن غافل شویم.
روایت دست اول، صادقانه و هنرمندانه با نگاهى عمیق و غیر تبلیغاتى به موضوع تولید باعث مى‌شود تا جریان‌هاى غرض‌ورزانه صنعت‌ستیزى از خارج کشور که گاهى ناآگاهان داخلى نیز آن را تشدید مى‌کنند، نتوانند به هدف شوم خود یعنى وابستگى دائم صنعت و اقتصاد کشور به واردات برسند.
عبارت "روابط عمومى، پشتیبان تولید" عبارتى صحیح، دقیق و به جاست که این تلاش‌هاى شبانه‌روزى و هنرمندانه فولادمردان روابط عمومى فولاد مبارکه را براى تزریق امید به مردم جامعه توصیف مى‌کند.
٢٧ اردیبهشت‌ماه، روز روابط عمومى را به همه فعالان این عرصه، به‌ویژه همکارانم در روابط عمومى‌هاى گروه فولاد مبارکه تبریک عرض می‌نمایم و به روح پرفتوح شهید بزرگوار "محسن خزایى" مدیر اسبق روابط عمومى این شرکت، والاترین درودها را تقدیم مى‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: