مدیرعامل پست بانک ایران به آذربایجان شرقی سفر می ‌کند

مدیرعامل پست بانک ایران به آذربایجان شرقی سفر می ‌کند
کدخبر : 556769

مدیرعامل پست بانک ایران به اتفاق اعضای هیات مدیره و هیات همراه به منظور بررسی وضعیت منابع، مصارف، مطالبات، پتانسیل، سرمایه‌گذاری، توسعه اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار روستایی و نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، دیدار با همکاران و شرکت در جلسه شورای اداری در صبح روز چهار شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران: در این سفر، «بهزاد شیری» مدیر عامل بانک به همراه حسین ملک معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و اسماعیل صادقی مدیر شعب استان آذربایجان شرقی از شعب تبریز و باجه های بانکی روستاهای کجوار، باغ معروف، شیخ حسن و لاهیجان بازدید و پیرامون مباحث کاری، مشکلات و برنامه‌های توسعه ای گفت‌وگو می کند.
همچنین سید اصغر جلیلی نیا رییس هیات مدیره به اتفاق مسعود مهدوی رییس اداره کل بررسی و نظارت بر طرح ها از شعبه آذر شهرو باجه های بانکی روستا های قاضی جهان، فیروز، فیروز سالار، نادینلو و شیرامین بازدید خواهند کرد.
همچنین فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره به همراه علیرضا واحد پور مدیر اموراستان ها وبازاریابی، از شعبه مرند و باجه های بانکی روستا های یامچی مرکید، زنجیره و ارسی  بازدید می کنند.
بر اساس این گزارش، پس از این بازدیدها، جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی به ریاست مدیر عامل بانک و با حضور روسای شعب و کارشناسان ستادی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: