تقدیر از زحمات دکتر عطری در کارگروه بیمه های درمان

تقدیر از زحمات دکتر عطری در کارگروه بیمه های درمان
کدخبر : 557007

در کارگروه بیمه های درمان سندیکای بیمه گران ایران از خدمات دکتر عطری، عضو هیات مدیره بیمه دانا در 8 سال حضور به عنوان دبیر در این کارگروه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا: در این جلسه علی کرمی معاون سندیکا از طرف دکتر کریمی با اشاره به روحیه تعامل، فعالیت حرفه ای و اخلاق مداری دکتر عطری؛ تلاش ها و زحمات وی را درهشت سال گذشته کارگروه بیمه های درمان جهت ارتقای سطح دانش و ایجاد وحدت رویه در موضوعات مهم در رشته درمان موثر دانست و از اقدامات نامبرده در اجرایی شدن فعالیت های این کارگروه قدردانی و به رسم یادبود لوح تقدیری به ایشان اهدا کرد.
در ادامه این جلسه دکتر عطری عضو هیات مدیره بیمه دانا مرور کوتاهی از فعالیت های انجام شده در طی سال های دبیری کارگروه درمان عنوان و در مورد گلوبال سازی بیماری های شایع و اثر حذف ارز ترجیحی بر دارو نکاتی را اعلام کرده و خواستار همکاری هرچه بیشتر شرکت های بیمه در اتفاقات اخیر در حوزه درمان شد.
گفتنی است، دکتر رامندی معاون بیمه های اشخاص بیمه دی و خانم رادمهر مدیر بیمه های درمان بیمه ملت به ترتیب بعنوان دبیر اول و دبیر دوم کارگروه بیمه های درمان انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: