سهام عدالت

سهام عدالت ارزان شد | ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

سهام عدالت ارزان شد | ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
کدخبر : 557523

ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که حالا ۲۷ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان است، نسبت به شنبه ابتدای هفته کاری که برابر با ۲۷ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان بود ۰.۷ درصد اُفت داشته است.

به گزارش شمانیوزشنبه (هفتم اردیبهشت) در پایان معاملات شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۱۱۰ واحد در تراز یک میلیون و ۵۵۳ هزار و ۳۷۶ واحد متوقف شد.  چهارشنبه (۱۱ خرداد) شاخص کل بورس با اُفت ۷۳۱ واحد روی پله یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحدی قرار گرفت

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت روز  شنبه به ترتیب ۱۴ میلیون و ۷۱۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۷۱۳هزار تومان رسید.

روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به  ١۴ میلیون و ۶٠٣هزار تومان، ٢٧ میلیون و ۵١٣هزار تومان  رسید؛ بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۱۰۷ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت ۲۰۰ هزار تومان در این هفته  اُفت کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که هم اکنون ۱۴  میلیون و ۶۰۳  هزار تومان است، نسبت به شنبه که برابر با ۱۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان بود، ۰.۷ درصد اُفت   داشته است.

همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که حالا ۲۷ میلیون و ۵۱۳ هزار تومان است، نسبت به شنبه ابتدای هفته کاری که برابر با ۲۷ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان بود ۰.۷ درصد اُفت داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: