رپورتاژ آگهی/

بروکر الیمپ ترید چیست؟

کدخبر : 557719

الیمپ ترید در واقع یک پلتفرم آنلاین است که امکان انجام معاملات باینری آپشن را فراهم می‌کند. در این سایت جهت انجام معاملات چیزی در حدود ۸۰ نوع دارایی مختلف وجود دارد. دارایی هایی که بروکر الیمپ ترید عرضه می‌کند، شامل ارزهای دیجیتال، ارزهای مختلف، سهام و یا کالاهای مختلف می‌باشد. این شما هستید که انتخاب می‌کنید با کدام یک از این دارایی ها و در چه بازه زمانی معامله خود را آغاز کنید.

الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید چیست؟

 

همانطور که می‌دانید امروزه فعالیت در بازارهای مالی به منبع درآمد بسیار خوبی تبدیل شده است. اما چیزی که معمولا اکثر سرمایه گذاران باینری آپشن و فارکس به دنبال آن هستند، یک کارگزار است که بیشتر پلتفرم ها و خدمات تراکنش را شامل شود. اما پیدا کردن یک کارگزاری حرفه ای چالش بزرگی است که با توجه به جو رقابتی موجود در بازار جهانی کار مشکلی می‌باشد. این بروکر یکی از کارگزاری های معروف در این زمینه می‌باشد.

 

معرفی اجمالی بروکر الیمپ ترید

بروکر الیمپ ترید در سال 2014 به صورت یک بروکر باینری آپشن تاسیس شد. بیشتر از 30 کشور دنیا از پشتیبانی این بروکر استفاده می‌کنند، و و از طریق دارایی هایی که این کارگزار در اختیار آنها قرار تجارت می‌کنند. همچنین الیمپ ترید در کمیسیون مالی FinaCom تحت عنوان کارگزار سطح A ثبت شده است.

الیمپ ترید

الیمپ ترید در کمیسیون مالی FinaCom تحت عنوان کارگزار سطح A ثبت شده است

 

الیمپ ترید یک کارگزار بین المللی می‌باشد که پلتفرم های تحت پوشش آن در حال حاضر از 12 زبان پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید حتی با مقدار ده دلار هم معاملات خود را در این بروکر شروع کنید چون مقدار حداقل برای شروع یک دلار است. این بروکر آموزش مهارت های تجاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد تا معامله گران پیش از سرمایه گذاری منابع خود، آمادگی لازم را کسب کنند.

 

مزایای بروکر الیمپ ترید:

  • این کارگزاری طیف گسترده‌ای از دارایی ها را ارائه می‌دهد، این ویژگی به کاربران حق انتخاب می‌دهد. این بروکر با وجود پلتفرم های کاربردی، ارزهای رمزنگاری شده، کالاها، شاخص ها، جفت ارزهای اصلی و سهام بزرگترین شرکت های دنیا را برای معامله در دسترس سرمایه گذاران قرار داده است.
  • یکی دیگر از مزایای  این بروکر، امکان معامله با حداقل سرمایه ۱۰ دلاری است. این امکان برای همه کاربران حتی افراد با تجربه پایین وجود دارد که بدون نیاز به واریز مبالغ بالاتر فعالیت خود را آغاز کنند.  برای برداشت هم مبلغ حداقل ۱۰ دلار در نظر گرفته شده است.
  • الیمپ ترید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، این پلتفرم بسیار کاربر پسند برای سرمایه گذاران فارکس و باینری آپشن است. این کارگزار با داشتن رابط کاربری ساده، امکان استفاده برای همه کاربران با هر میزان تجربه از طریق دسکتاپ یا موبایل را فراهم کرده است.

 

معایب:

هر بروکر ممکن است معایی داشته باشد و احتمالا تنها عیب الیمپ ترید این باشد که از کاربران ایالات متحده و اروپا پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل افرادی که در این کشورها هستند، نمی‌توانند از این کارگزاری استفاده کنند. ناحیه اصلی که این بروکر تحت پوشش خود قرار داده، ناحیه آسیا است.


این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شما واقتصاد صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شما و اقتصاد ندارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: