رپرتاژ آگهی//

لوله مانیسمان اهوازی

لوله مانیسمان اهوازی
کدخبر : 557872

لوله مانیسمان اهواز از لوله های بدون درزی بوده که به صورت کاملا استاندارد استاندارد به کمک مواد اولیه درجه یک ساخته می شود.

لوله مانیسمان اهواز از لوله های بدون درزی بوده که به صورت کاملا استاندارد استاندارد به کمک مواد اولیه درجه یک ساخته می شود. این لوله در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و چون هیچ گونه جای درز و جوشی ندارد استحکام خوبی هم در مقابل رطوبت و حرارت و فشار و همچنین مواد شیمیایی از خود نشان می دهد. این لوله از شمش فولادی و توسط دستگاه های مخصوص به صورت استوانه ای تولید می شود. سایز و قطر این لوله متفاوت بوده تا بتوان در صنایع مختلف مواد را بدون افت فشار و به راحتی منتقل گردد. در بازار فولاد و آهن این لوله اهمیت زیادی دارد و بیشترین حجم فروش را از آن خود کرده است.

سطح صاف این لوله کاملا یکدست بوده و شما هیچ گونه جوشی روی آن مشاهده نمی کنید چون به صورت یک تکه ساخته می شود. وزن سنگین این لوله به دلیل بدنه فولادی آن است که کاملا ضد زنگ است و در مقابل رطوبت دچار پوسیدگی نمی شود. حمل و نقل لوله مانیسمان اهواز بیشتر توسط ماشین آلات صورت می گیرد. در صنایعی مانند نفت و گاز و پتروشیمی که حساسیت کار زیاد است این لوله بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. لوله های اهوازی به دلیل سطح کیفی بالایی که دارند توانسته اند در شرایط سخت هم بهترین بازدهی را به نام خود ثبت کنند و همین امر باعث شهرت آنها شده است. خرید لوله مانیسمان اهوازی با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت

مشخصات لوله مانیسمان اهوازی

لوله مانیسمان اهوازی دارای مشخصه های بارزی بوده که شما به کمک این مشخصه ها می توانید آن را در بازار به راحتی شناسایی کنید:

  • اولین مشخصه این لوله سطح صاف و یکدست آن است و هیچ گونه درز و جای جوشی ندارد و به صورت یک تکه از شمش فولادی ساخته می شود.
  • مشخصه دیگر این لوله رده بندی آنها است که بیشتر رده سبک دارند از این رو در صنایع بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. رده های ۰۲ و ۰۳ به عنوان لوله های سبک هستند و رده ۰۴ به عنوان سنگین معرفی می شود.
  • از دیگر مشخصات این لوله می توان به قطر زیاد آن اشاره کرد که برای انتقال مواد گرم و غلیظ و حتی اسیدی و شیمیایی هم بهترین گزینه است.
  • طول لوله ۶ متر بوده و دو سر آن یونیک شده است تا بهترین کارایی را داشته باشد.
  • بسته بندی این لوله ها کاملا متفاوت بوده و هر چه لوله ها بزرگتر باشند تعداد کمی در بندیل یا بسته بندی قرار می گیرند.
  • لوله های کوچکتر وزن سبک تری دارند که همین امر حمل و نقل و نصب آنها را آسان تر کرده است.
  • از دیگر مشخصات این لوله ها می توان به قابلیت رنگ پذیری آنها اشاره کرد که به کمک ضد زنگ می توان طول عمر آنها را هم افزایش داد.
  • این لوله ها قابلیت جوش پذیری بالایی دارند و هنگام نصب می توان به کمک جوشکاری آنها را به هم متصل کرد و سازه ای عظیم و با دوام داشت.

تولید لوله مانیسمان اهوازی

تولید لوله مانیسمان اهوازی آن هم در حجم بالا باعث شده تا علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی مازاد مصرف هم برای صادرات انتخاب شود که سود خوبی برای تولیدی به همراه دارد. در تولید این نوع لوله شمش فولادی استفاده می شود. استفاده از ماشین آلات پیشرفته و قدرتمند باعث شده تا کار با سرعت و ایمنی بیشتری پیش برود. قطر لوله های تولید شده تا ۶ اینچ می رسد که استحکام لوله را بیشتر می کند. این کارخانه تمام محصولات خود را بر اساس استانداردهای جهانی تولید می کند تا سطح کیفی بالایی داشته باشد و بتواند بهترین کارایی را هم از خود نشان دهد‌. جنس این لوله آلیاژ کربن استیل است که به مرور زمان دچار زنگ زدگی نمی شود.

در ایران ۳ کارخانه بزرگ لوله سازی قرار دارد که هر کدام برند مختص به خود را روانه بازار می کنند و رقابت در بازار زیاد است. برای ساخت این لوله شمش درون دستگاه قرار گرفته و با فشار زیاد تبدیل به استوانه ای تو خالی می شود. برای انجام این کار ابتدا شمش گرم می شود تا انعطاف پذیری لازم را پیدا کند. سپس توسط سمبه ماتریس آن را از قالب مخصوص عبور می دهند. به کمک غلطک شمش را تحت نورد و کشش قرار می دهند تا به طول لازم برسد. تولید در حجم انبوه باعث شده تا نیاز بازارهای داخلی و خارجی به بهترین شکل ممکن برطرف شود. همین امر زمینه توسعه و پیشرفت روز افزون تولیدی را هم فراهم کرده است. خرید انواع لوله و اتصالات آهنی با کیفیت های فوق العاده از آهن برتر

سایزهای لوله مانیسمان اهوازی

لوله مانیسمان اهوازی با سایزهای مختلف روانه بازار می شود بدین ترتیب سطح کاربری گسترده ای دارد. طول این لوله ها بیشتر ۶ متر است چون شمش فولادی بیشتر از ۶ متر نیاز به تجهیزات پیشرفته تری  دارد. این تجهیزات رده بندی می شوند که نمونه های ۰۲ و ۰۳ همیشه رده سبک و نمونه ۰۴ رده سنگین است که برای صنایعی با حساسیت بالا استفاده می شود. در زیر به سایز و وزن و ضخامت های این لوله اشاره می کنیم:

  • لوله مانیسمان اهواز سه اینچ ۳، ۴،۵ و ۶ اینچی که قطر بالایی دارند و برای مصارف سخت و سنگین که حساسیت کار زیاد است به ترتیب استفاده می شوند.
  • لوله مانیسمان اهواز یک دوم اینچ ۱/۲ inch
  • لوله مانیسمان اهواز سه چهارم اینچ ۳/۴ inch
  • لوله مانیسمان اهواز یک اینچ ۱ inch
  • لوله مانیسمان اهواز یک و یک چهارم اینچ ۱ ۱/۴ inch
  • لوله مانیسمان اهواز یک و یک دوم اینچ ۱ ۱/۲ inch
  • لوله مانیسمان اهواز ۲ اینچ ۲ inch
  • لوله مانیسمان اهواز ۲ و یک دوم اینچ ۲ /۱

هر سایزی که در بالا به آن اشاره کردیم کارایی مختص به خود را دارد. بنابراین شما باید هنگام خرید به سایز لوله توجه کنید تا بتوانید متناسب با فعالیت خود آن را انتخاب کنید. لوله هایی که قطر بالا دارند قطعا برای انتقال مواد داغ و اسیدی گزینه بهتری هستند و شما شاهد عملکرد خوبی از آنها خواهید بود. لوله مانیسمان چون بدون درز و جوش است تنها سه رده را بخوبی پوشش می دهد. خرید با کیفیت ترین لوله مانیسمان از آهن برتر

 

مطلب فوق رپورتاژ آگهی می باشد و شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد..

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: