رپرتاژ آگهی

با این روش بدون سرمایه اشتغال آفرینی کردم

با این روش بدون سرمایه اشتغال آفرینی کردم
کدخبر : 569813

شاید از خودتان بپرسید که چگونه می شود بدون سرمایه اشتغال آفرینی کرد من هم برای خودم سوال بود و باورش برایم سخت تا اینکه ایده ای به من معرفی شد به اسم تجارت و گمان می کردم سرمایه زیادی می خواهد ولی اینطور نبود حال می خواهم چند نوع از محصولاتم که روی آن ها کار می کنم را به شما معرفی کنم.

دفتر پاپکو

همانطور که گفته ایم در گذشته دفترها بسیار ساده بوده اند اما طراحیهای امروزی بسیار متنوع شده است یکی از دفترهایی که بسیار پر فروش می باشد دفتر پاپکو است.

برای دانشجوهایی که هر ترم نیاز به تعویض دفتر دارند می خورد دفتر کلاسوری می باشد که می توان به راحتی برگه های آن را از دفتر جدا کرده و برگه های جدیدی را جایگزین نمود و دیگر نیاز به خرید دفتر در هر ترم ندارند.

نکته قابل توجه این است که این دفترها را می توان به هر تعداد برگه که نیاز دارید جدا نمایید و دیگر نیاز نیست دفترهای اماده از نوع ۶۰ یا ۱۰۰ برگ بخرید چون ممکن است.

برای یک درسی نیاز به ۳۰ برگ و برای درس دیگری نیاز به ۱۵۰ برگه داشته باشید پس با استفاده از این دفترها می توانید به راحتی هر تعداد که دلخواه شما می باشد را جدا نموده و تقسیم بندی نمایید.

 

 

دفتر خط دار

دفترهای چهار خانه برای ترسیم مهندسی، دیاگرام و طراحیهای بصری ایزومتریک استفاده می شوند و دفتر خط دار برای دانش آموزانی که در نوشتن جزوه اشکال درس را هم ترسیم می ‌کنند کاربرد دارد، با کمک این بافت می ‌توان به نوشته ‌ها نظم بخشید.

دفترهایی که با خطوط ضخیم‌تر و چهارخانه‌های پنج میلی‌متری باریک‌تر چاپ شده‌ اند که به آن دفتر چهارخانه خط دار می گویند و از پر مصرف ترین دفترها، دفترهای متوسطی است که فاصله بین خطوط آن هفت میلی متر است.

دانش‌آموزان و افرادی با دست‌ خط بزرگتر از دفترهایی با فاصله خطوط هشت میلی‌متر و افرادی که دست‌خط کوچکی دارند از شش میلی‌متر استفاده می ‌کنند و همچنین برای یادداشتهای عادی و ترسیم هندسی از ۵ میلی‌متر و افرادی که به دنبال ضرافت کار می‌ گردند دفترهایی با خطهای سه میلی‌متری مناسب است.

 

 

زز

 

دفتر کاغذی

روانشناسان بر این باور هستند یادداشتهای روزانه در دفتر کاغذی می تواند انرژی خوبی را در ذهن افراد تداعی کند و با کاهش اضطراب و استرس در فرد سبب تقویت و روحیه ی آنها شود. امروزه این دفاتر علاوه بر دانش آموزان در صنایع دیگر کاربردهای فراوانی دارد و در بسیاری از شرکتها برای قراردادها و رویدادهای خود از آنها مورد استفاده قرار می دهند. دفتر کاغذی خط دار با خط های موازی و یکسان می توان به راحتی نوشتن را روی آنها انجام داد و نوع سفید آن برای نقاشی و طراحی بسیار مناسب است. دفترهای کاغذی می بایست کیفیت و مقاومت بالایی داشته باشد و در زمان نوشتن با خودکار جوهر آن بر روی کاغذ پخش نشود و یا اثر رد بر پشت برگه بر جای نگذارد.

 

 

ززز

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: