رپرتاژ آگهی

من چگونه میتوانم با بادام زمینی به آرزو هایم برسم

من چگونه میتوانم با بادام زمینی به آرزو هایم برسم
کدخبر : 569820

همه انسان ها دوس دارن به تمام ارزوهای زندگی خودشان برسند ولی رسیدن به آرزوها یشان فکر میکنندیواری بین انها و ارزوهایشان هست. ولی اینطور نیس میتوان با قدم برداشتن در درست به تمام ارزوها رسید حالا من میخوام مقاله ای برای ایده برای رسیدن به ارزوها در زمینه بادام زمینی معرفی کنم.

بادام زمینی سوخته

آجیل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و بادام زمینی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدتهاست این موضوع که محصولات طبیعی مفید تر و بدون ضرر هستند میان همه مردم رواج دارد.

اما ما ترجیح می دهیم بادام زمینی سوخته را فقط پس از عملیات حرارتی بخوریم.

آیا بادام زمینی برشته شده واقعا سالم است یا باید به صورت خام مصرف شود؟ در ادامه به خواص و مضرات بادام زمینی سوخته برای رشد و تقویت مو و موضوعاتی در همین رابطه می پردازیم.

بادام زمینی سوخته در واقع نوعی شیرینی یا آب نبات است که در نقاط مختلف ایران و کشور های دیگر همچون فرانسه تهیه می شود.

طرز تهیه این شیرینی خوشمزه بسیار ساده است و مواد تشکیل دهنده ی آن شامل بادام زمینی، شکر و کره می باشد.

بادام زمینی سوخته بر خلاف نامش شیرین است و طعم سوخته نمی دهد، البته می توان در تهیه ی آن از بادام زمینی بو داده شده نیز استفاده کرد.

بادام زمینی سوخته دارای خواص بسیار و مفید برای بدن است که می توان از آن به عنوان یک دسر سالم و یا برای شیرین کردن چای بجای قند و شکر استفاده کرد.

 

 

بادام زمینی صادراتی

باید بدانید خرید بادام زمینی در میان تجار ایرانی که از طریق ایران به خارج از کشور آجیل را صادر می کنند دچار رکود شده است و بدون شک بادام زمینی زرد بدون نمک جزء آن دسته از خوراکیهای پرطرفدار در میان بزرگسالان است.

این نوع از بادام زمینی با خواصی که دارد می تواند برای بدن انسان معجزه آسا باشد و برخی از مردم بر این باور هستند که بادام زمینی زرد بدون نمک و بادام زمینی به اندازه ی آجیلهایی که خریداری می کنند مفید نیستند اما این تصور کامل اشتباه است چون این بادام با خاصیتهایی که دارد می تواند درمان هر دردی از بدن ما باشد.

اسید آمینه موجود در بادام زمینی صادراتی اعلا زرد باعث می شود که به ترمیم ساخت سلولهای جدید در بدن کمک کند از طرفی هم پروتئین موجود در آن برای ورزشکارانی که می خواهند عضله سازی کنند مفید است حتما برای تامین پروتئین نیاز نیست که استفاده کنید می توانید از این پروتئین گیاهی به نام بادام زمینی زرد بدون نمک استفاده کنید.

 

 

صص

 

بادام زمینی طعم دار

در بین انواع مغزیجات و خشکبارها، بادام زمینی از خواص، و انواع و طعم بی نظیر و فوق العاده ای برخوردار می باشد، در این راستا، کارخانه تولیدی مزمز، این بادام خوشمزه را در انواع طعم ساده، فلفلی، سرکه ای و نمکی در بسته بندیهای استاندارد و کامل و شیک عرضه می کند. بادام زمینی در دو طعم سرکه ای و فلفلی از شرکت مزمز، فروش فوق العاده ای و مشتریان بسیاری دارند.

یکی از شرکتهای معروف ایرانی که در زمینه تولید و بسته بندی مغزیجات و خشکبار بسیار موفق و رضایت بخش عمل کرده و در سراسر کشور بسیار معروف و پرمخاطب است، شرکت ما می باشد. این شرکت، از زمانی که بادام زمینی طعم دار و فندوق خام و بدون فرآوری وارد کارخانه های  ما می شود، تا زمانی که به مرحله بسته بندی و عرضه می رسند را در نهایت استانداردهای لازم و رعایت تمام اصول و بهداشت کامل به سرانجام می رسانند.

 

 

صصص

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: