رپرتاژ آگهی

ایزوگام سکوی پرتاب به سمت ثروتمند شدنم بود

ایزوگام سکوی پرتاب به سمت ثروتمند شدنم بود
کدخبر : 569898

همه ی افراد در طول زندگی خود دنبال فرصتی می گردند تا از آن به عنوان سکوی پرتاب استفاده کنند، اما باید به این نکته توجه داشت که این فرصت ها ممکن است فقط یکبار در زندگی هر شخص پیش آید به همین دلیل بهتر است بهترین استفاده را از آن کرد. شروع کسب و کار در حوزه ایزوگام همان سکوی پرتاب من برای موفقیت و ثروتمند شدن بود.

ایزوگام قیر دمیده

عایقها و آجر فشاری ساختمانی نقش مهمی در ایمن سازی ساختمانها در برابر رطوبتها دارند و دارای دنیای متنوعی می باشند که انواع ایزوگام قیر دمیده نمونه ای برتر از آنها می باشند. فروش این متریالها در همدان، قزوین، قم و غیره به طور انبوه انجام می پذیرد و به عنوان اصلی ترین عایق ساختمانی به شمار می آیند.

امروزه تولید انواع ایزوگام به طور تخصصی و متناسب با نیاز بازارها انجام می پذیرد، بنابراین مدلهای مختلفی از ایزوگامها در بازار موجود می باشد که اگر انتخاب آنها به درستی انجام بپذیرد هر کدام از آنها به نوبه خود می تواند نوعی ایزوگام خوب باشد.

 

 

ایزوگام شرق

همانطور که می دانید تولید کنندگان زیادی در کشور هستند که ایزوگام را با برندهای مختلف تولید می کنند که یک از این برندها ایزوگام شرق الماس گلبام است. این برند که یکی با توجه به تولید بهترین ایزوگام در زمینه کیفیت گام بلند پیشرفت برداشته است. این کارخانه یکی از بهترین تولید کنندگان برتر است که می توان گفت ایزوگام این شرکت دارای عایقهای چهارلایه است که با تولید کاملا استاندارد  و با قیمت مناسب، مشتریان زیادی دارد.

این کارخانه در تهران می باشد که با تولید بهترین عایق رطوبتی که می توان به چهارلایه و دولایه اشاره کرد. یکی از ویژگیهای این نوع ایزوگام در این است که در طرحهای مختلفی تولید می شود تا مشتریان با هر سلیقه های مختلف خریداری کنند. یکی از دلایل این که این نوع ایزوگام مشتریان زیادی دارد در این است که سابقه درخشانی دارد که این رزومه کاری با افتخار به دلیل کادر مجرب و همچنین استفاده از تجهیزات و دستگاه های با تکنولوژی بروز است.

 

 

شش

 

ایزوگام کار

امروزه یک نوع  عایق رطوبتی نانو جدید که در بازار موجود است ایزوگام کار نام دارد که در تمام استانهای بزرگ کشور مانند تهران و رشت خرید و فروش می شود. این محصول یک نوع عایق دو لایه می باشد که تشکیل شده از الیاف شیشه و پلی استر می باشد که توسط ماده ای به نام قیر تقویت شده و با پلیمرها پوشیده شده است.

 این محصول یعنی همان ایزوگام به منظور از آب بندی کردن قسمتهای مختلف ساختمانها و تاسیساتیها به کار گرفته می شود و باید گفت که استفاده از این بستر پلیمری که به نام ایزوگام معروف است. اولین بار برای آب بندی ساختمانی در کشور ایتالیا به کار گرفته شده است که خطوط تولید آن در ایران نیز الگو برداری شده است.

 

 

ششش

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: