رپرتاژ آگهی

با سرمایه گذاری قله های ثروت را فتح کردم

با سرمایه گذاری قله های ثروت را فتح کردم
کدخبر : 569899

افراد ثروتمند و میلیونر خود ساخته باهوش تر و برتر از شما نیستند. اما آنها از یک سرى اسرار ویژه براى ثروتمند شدن بهره گرفته اند که من هم از آن اسرار پیشی گرفتم و رویا های بزرگی که در سر داشتم را به واقعیت تبدیل کردم.

خرما پیارم

کشورهایی مثل ارمنستان، روسیه، فرانسه و آلمان نیز از کشورهای خوب برای صادرات خرما پیارم هستند تجار موفق زیادی در حوزه صادرات به این کشورها می توانید ببینید که کشور‌های اروپایی نیز از خریداران خرمای ایرانی می باشند اروپا وارد کننده خرمای مضافتی، پیارم، کبکاب و خرما زاهدی است.نکته حائز اهمیت دیگری وجود دارد این است که معمولاً کشورهای مسلمان میزان زیادی خرما مصرف می کنند علاوه بر این در ماه رمضان هم تقاضا برای خرما بالا می رود بنابراین اگر به دنبال پیدا کردن خریدار خرما هستید بهتر است نگاهی به کشورهای مسلمان هم داشته باشید. برای نمونه مالزی نیز از کشورهایی است که در ماه رمضان خواهان واردات خرما از ایران می باشد.

 

 

خرما بم

مواردی مانند هزینه حمل و نقل، هزینه نیروی انسانی و تورم نیز از دیگر عوامل موثر در قیمت خرما بم مضافتی هستند. بهترین راه برای اطلاع دقیق از قیمت خرما مضافتی عمده بم، تماس با تامین کنندگان معتبر این محصول است. جار و خریداران محترم می توانند جهت خرید عمده خرما مضافتی کیلویی بم از گروه بازرگانی درنیکا بدون واسطه و با قیمتی مناسب به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایند که روش آنلاین تا حد زیادی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خواهد شد. با ورود به سایت و تکمیل فرم مشاوره و فروش می توانید قیمت عمده خرما مضافتی بم را استعلام بگیرید. همچنین با برقراری تماس از طریق تلفن مجموعه درنیکا، ایمیل و شبکه های اجتماعی درج شده در سایت می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

 

 

سس

 

خرما بریم

ماندگاری طولانی و شکر فراوان خرید و فروش عمده خرما بریم از آن زمان بسیار رونق داشته است، بر اساس شواهد موجود، سابقه کشت این محصول در ایران به بیش از 3 هزار سال پیش می رسد.با توجه به استفاده و تجارت خرما در میان قبایل خاورمیانه، پراکندگی این گونه محصول در کشورهای این مناطق مانند ایران و کشورهای دیگر مانند عراق، عربستان سعودی، پاکستان، شمال آفریقا و آمریکا، آمار بالای کشت و صادرات خرما نشان می دهد که افراد زیادی در خرید و فروش خرما فعال هستند، تجارت داده یک تجارت سودآور است و بسیاری از مردم همیشه مایل به سرمایه گذاری در خرید و فروش داده های عمده فروشی هستند. خرمای بریم آدامسی یکی از جذاب ترین غذاهای خاورمیانه است که به دلیل ارزش غذایی بالا برای مصارف غذایی و دارویی استفاده می شود.

 

 

سسس

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: