رپرتاژ آگهی

برای میلیاردر شدن هر راهی را امتحان کردم

برای میلیاردر شدن هر راهی را امتحان کردم
کدخبر : 569901

ورود به انواع شغل ها و شکست در آنها باعث ناامیدی من نشد و دست از کار برنداشتم. وارد دنیای بزرگ تجارت شدم و با تولید انواع آلو، کسب و کار خود را رونق دادم به سرمایه زیادی رسیدم.

آلو خشکه

به طور کلی آلو خشکه به دو شیوه سنتی و صنعتی تهیه و تولید می شوند که نوع صنعتی آن از ظاهر مشتری پسند و کیفیت بالایی برخوردار بوده و با رعایت نکات بهداشتی و سلامت در هنگام تولید این محصولات تولید کنندگان توانسته پاسخگوی نیاز خریداران باشند و همچنین میزان فروش این محصولات را به صورت چشمگیری افزایش داده اند.

شما می توانید انواع آلو را به صورت فله ای و یا در اوزان مختلف به صورت بسته بندی شده، خریداری کنید و این محصولات با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک بسته بندی و روانه بازار شده و به همین خاطر است که دارای کیفیت بی نظیری هستند و طعم و لذیذ این محصول موجب تشویق مشتریان برای خرید شده است.

انواع آلو خشک تولید شده در کشور توسط نمایندگیهای معتبر با قیمتهای مناسبی عرضه شده اند و قیمت مناسب و ارزان این کالا تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان فروش این محصول دارد.

 

 

آلو سیاه

مصرف آلو سیاه موجب از بین رفتن انگل های معده، ناراحتی های پوستی مثل جوش و خارش، گلو درد، نقرس، تلخی و بدبویی دهان، ترک خوردن لب، ناراحتی های عصبی، سوء هاضمه، رماتیسم و دردهای مفاصل، پوکی استخوان، ضعف عمومی بدن، سردرد، آسم و مسمومیت می شود.

مصرف این میوه به صورت ناشتا موجب تقویت عملکرد کلیه ها، از بین رفتن ورم و سنگ کلیه می شود.

برای درمان برفک دهان کودکان، یک عدد آلو سیاه خیس شده را به محل برفک ها بمالید.

برای درمان انواع گلو درد و ورم گلو، مقداری از برگ و ساقه آلو سیاه را جوشانده و از محلول آن برای غرغره استفاده کنید.

درمان سنگ مثانه یکی دیگر از خواص آلو سیاه می باشد. بدین منظور هر سه ساعت به اندازه نیم گرم از صمغ آلو مکیده شود.

 

 

بب

 

آلو قرمز

از آلو قرمز شابلون خشک شده برای خوش طعم کردن انواع خورشتها استفاده می کنند که به غذاها طعم بی نظیری می بخشد. این میوه از خانواده آلو زرد و آلو خانگی است و آن را به صورت تازه و خشک شده مورد استفاده قرار می دهند.

بهتر است بدانید که میوه خوش طعم آلو قرمز شابلون و زردآلو خشک از پر طرفدارترین میوه ها در بین مردم است و خواص بی شماری برای انسان دارد. پوست این میوه بنفش تیره می باشد و گوشت آن صورتی رنگ، آبدار و سفت است.

میوه آلو شابلون در طب چینی کاربرد گسترده ای دارد و مردم چین معتقدند که این میوه به عنوان اکسیر صبحانه می باشد و مصرف آن بعد از یک خواب طولانی، موجب دفع سموم بدن می شود و پوست بدن را شاداب می کند.

پزشکان طب نوین نیز معتقدند که آلو شابلون، دارویی بسیار قوی برای رفع عدم تمرکز و بی حالی می باشد زیرا منبع غنی از آهن است و مصرف آن موجب افزایش جذب آهن در بدن می شود.

 

 

ببب

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: