رپرتاژ آگهی

برندسازی در کسب و کارم عاملی برای موفقیت و پولدار شدنم بود

برندسازی در کسب و کارم عاملی برای موفقیت و پولدار شدنم بود
کدخبر : 569902

یکی از دلالیلی که خیلی از افراد به ثروت نمی رسند این هست که برندسازی قوی ندارند. من توانستم با برندسازی حرفه ای روی محصولم در انواع آلو به درآمد پایدار برسم.

آلو

آلو و زردآلو خشک از جمله محصولات پر فروش در ایران است و بصورت عمده به کشورهای دیگر نیز صادر میشود. این محصول در حجم انبوه در استان خراسان تولید شده از همین رو بصورت پوست کنده شده خشک و به بازار عرضه میشود. این مجموعه از شرکت های بزرگ فعال در زمینه تهیه و تامین آلو بخارا برای صادرات به کشورهای مختلف می باشد.

برای خرید آو بخارا صادراتی بهتر است با مجموعه هایی که بصورت معتبر و با بهداشت کامل مشغول به فعالیت هستند وارد مذاکره و معامله شوید.

شرکت خشکبار رایکا از جمله شرکت های فعال در زمینه تهیه و تامین آلو بخارا است که بخاطر داشتن تجربه بالا میتواند بهترین نوع آلو بخارا را برای شما تهیه و در بسته بندی های مورد نظرتان به شما عرضه کند.

 

آلو آفتابی

در کشور ایران در شهرهای مختلف بسیار زیادی به هنگام فصل بهار و تابستان آلو آفتابی از نمونه های مختلف به صورت انبوه برداشت می شوند و تولیدکنندگان از آنها برای تولید آلو خشک استفاده نموده و این محصولات را با قیمت مناسب به بازار فروش عمده آنها عرضه می کنند.

در بازار فروش انواع میوه های خشک شده قیمت فروش عمده آلو خشک با توجه به سایز آلوها، کیفیت این خوراکیها، روش تولید آنها و همچنین روش عرضه و نحوه فروش متفاوت است و  اگر آلوهای خشک شده دارای سایزهای بزرگتر باشند و بافت آنها نرم تر و لطیف تر باشند قطعاً قیمت فروش بیشتری پیدا می کنند.

 روش تولید هم از دیگر عواملی است که صددرصد بر قیمت فروش عمده آلو خشک تاثیر می گذارد در بازار فروش این محصولات، آلوهای خشک شده به صورت سنتی و صنعتی تهیه می شوند که نمونه های صنعتی این محصولات با استفاده از دستگاه های میوه خشک کن خشک شده و کیفیت بالاتری دارند و نرخ فروش آنها هم با دیگر آلوهای خشک متفاوت است.

 

 

لل

 

آلو خشک

امروزه به دلیل آنکه میزان تقاضا برای خرید عمده به شدت افزایش پیدا کرده، در سراسر کشور نمایندگیهای معتبری اقدام به راه اندازی مرکز خرید و فروش انواع آلو خشک کرده اند که این امر باعث کاهش قیمت ها شده است و با عرضه و فروش این محصولات پاسخگوی نیاز خریداران هستند.

آلو خشک درجه یک و اعلا دارای لطافت خوشمزه گی بی نظیر بوده و به دلیل کاربرد فراوانی که دارد، مورد معامله قرار می گیرد معمولا از این محصول در آشپزی و برای تهیه انواع خورشها استفاده می کنند این محصول به عنوان یک تنقلات خوشمزه شناخته شده است.

انواع آلو خشک موجود در بازار شامل آلو زرد، آلو خشک سیاه، آلو خشک خورشتی، آلو خشک برقان، آلو خشک قرمز می باشد که هر کدام از این محصولات دارای کیفیت مطلوبی هستند و به دلیل ارزش غذایی مطلوب، مورد استقبال قرار گرفته و افراد زیادی از این محصولات استفاده می کنند.

 

 

للل

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: