رپرتاژ آگهی

ثروتی دست نیافتنی در انتظار شماست

ثروتی دست نیافتنی در انتظار شماست
کدخبر : 569905

امروزه به دلیل استفاده بیش از حد مردم از فضای اینترنت به راحتی می توان با کسب و کار های آنلاین درآمد خود را افزایش داد.من با راه اندازی کسب و کارم در حوزه خرما توانستم به ثروتی غنی دست پیدا کنم.

خرما کبکاب

کمتر کسی است که تبلیغ خرما کبکاب لاکی ۵۰۰ گرمی را ندیده باشد در این تبلیغ محصول کامل به شما معرفی خواهد شد و در رابطه با کیفیت آن صحبت می کنیم. همانطور که می دانید خرما کبکاب هم مثل خرماهای دیگر خواص زیادی دارد. یکی از غذا های مورد پسند پیامبر اعظم (ص) خرما بوده است و باز کردن روزه با خرما از سنت های ایشان است. جایگزین کردن خرما به جای شیرینی و شکلات بسیار مناسب است. خرما برای هر دردی شفاست و توصیه می شود هفت عدد خرما ناشتا برای بر طرف شدن رطوبت بدن خورده شود و برای برطرف شدن خشکی بدن نیز هفت عدد خرما میل شود و روی آن آب خورده شود. خوردن خرما باعث خوشبو تر شدن دهان و هضم بهتر غذا نیز می شود.

 

 

خرما کلوته

در این مقاله میخاهیم درباره خرما کلوته صادارتی درجه یک صحبت کنیم، خرما کلوته یک خرمای رژیمی ای میباشد برای افرادی که رژیم دارند می توانند در برنامه غذایی خود اضافه کنند.خرما کلوته از نظر ظاهری مانند خرما رطب مضافتی می باشد اما خواصها و فواید آنها متفاوت هستند. خرما کلوته بافت نرمی دارد و گوشت آن ترد می باشد که می توان به راحتی از آن در میان وعده خود استفاده کرد، این خرما دارای مواد معدنی و سرشار از انواع ویتامینها می باشد.نگهداری از خرما کلوته در دمای کمتر از ۵ درجه سانتی گراد می باشد، بهتر است بعد شستشوی این خرما آن را کاملا خشک کرده و بعد در مراحل بسته بندی قرار بگیرد.

 

 

نن

 

خرما مجلسی

خرمای مجلسی ایران با توجه به سطح زیر کشت بالا و مزیت نسبی مناسب جهت تازه خوری، سال‌هاست که مورد توجه بازارهای هدف قرار گرفته است اما به دلیل نبود تنوع کیفیت و اوزان بسته بندی و درجه بندی به جایگاه واقعی خود دست نیافته است. همچنین وجود رقابت منفی باعث کاهش ارزش افزوده محصول شده و با توجه به مصرف خرما در مناسبتهای مذهبی این محصول همواره دارای بازار داخلی و خارجی در بسیاری از کشورهای مسلمان است. در سطح جهان بازارهای کشورهای مسلمان جنوب شرق آسیا مثل مالزی، اندونزی، سنگاپور و چین به دلیل مراسم مذهبی و همچنین بازارهای کشورهای اروپایی مثل سوئد دانمارک فرانسه انگلیس و آلمان به جهت ارزش غذایی مناسب از وارد کننده های خرمای ایران هستند. در موردسطح زیر کشت محصول خرما در کشور بدانید که بیشتر سطح باغات بارور به استان کرمان اختصاص دارد. در جنوب استان کرمان ۲۸،۵۰۰ هکتار و در سایر بخشهای استان ۲۴،۲۰۰ هکتار حدود ۲۶.۵ درصد از سطح زیر کشت درخت باربر خرما در کشور را تشکیل می دهد مجموعه سطح درخت بارور خرما در کل کشور ۱۹۸،۵۱۰ هکتار است.

 

 

ننن

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: