رپرتاژ آگهی

با روشهایی که برای پولدارشدن به شما آموزش میدهیم توقعتان را از زندگی بالا ببرید

با روشهایی که برای پولدارشدن به شما آموزش میدهیم توقعتان را از زندگی بالا ببرید
کدخبر : 570018

بسیاری از افراد به این دلیل پیشرفت نمی کنند که سطح توقع بسیار پایینی را از زندگی خود دارند در صورتی که برای به دست آوردن ثروت و درآمد بالا باید در طول زندگی ریسک پذیر بود و خطراتی را به جان خرید این سختی می تواند راهی را به سوی پیشرفت هر فردی باز کند لذا بسیاری از تاجرانی که در حوزه خرما مشغول به فعالیت می باشند حتما در زندگی خود خطرهایی را برای خود ایجاد کرده اند که به این پیشرفت ها رسیده اند.

خرما زاهدی

خرما میوه ای تک لپه ای و گرمسیری می باشد. خرما زاهدی لرستان دارای هسته ای سخت و پوستی نازک است و همچنین طعم و مزه آن بسیار شیرین است. این محصول به شکل خوشه ای بزرگ از شاخه نیز آویزان است و برگ های این گیاه نسبتا بزرگ می باشد. ارتفاع این درخت در بعضی از شهر های کشور به ۱۰ الی ۲۰ متر می رسد.

البته بستگی به نوع آب و هوا و مراقبت این محصول بستگی دارد. در بعضی از شهر ها به دلیل آب و هوای مناسب و مراقبت خوب این محصول به ۲۵ متر هم نیز رسیده است. 

با توجه رابطه خوب ایران با لبنان، مجموعه ما محصولات خود را به لبنان هم نیز ارسال می کند و آن ها در بازار داخلی خود، خرما برحی لبنانی را به فروش می رسانند.

 

خرما شاهانی

در بین انواع خرماهای خاصویی که در کشور ما تولید می گردند می توانیم بگوییم خرما شاهانی شیره دار کیفیت بسیار بالایی داشته و در بازار پرفروش به حساب می آید، این نوع خرما دارای طعم متفاوتی بوده و بسیار خوشمزه است، خرما خاصویی شیره دار در بازار با قیمت مشخص شده ای به صورت عمده مورد عرضه قرار می گیرد.

خرما خاصویی حاوی مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان می باشد، پس با مصرف آن می‌ توانید ایمنی بدن خود را تا حد زیادی بالا برده و از ابتلا به بیماری‌ های مختلف از جمله بیماری‌ های قلبی جلوگیری کنید، این خرما مقدار انرژی بالایی دارد، پس افرادی که می خواهند در طول روز انرژی مورد نیاز خود را به صورت طبیعی تامین کنند می‌ توانند اقدام به مصرف این نوع خرما نمایند.

 

بب

 

خرما شکلاتی

اگر بازرگانان ما به درستی این خرما شکلاتی را به خارج از کشور هدایت نمایند و صادرات را از راه صحیح و در بازار اصلی خارج نمایند قطعا این معاملات به نفع ما خواهد بود و برعکس اگر تجارت در دست دلالان و سودجویان باشد ارسال بار به خارج از کشورها به طریق بازارهای فرعی و غیر قانونی صورت می گیرد که این معاملات به ضرر کشور خواهد بود.

 پس شما می توانید با در دست گرفتن بازار پررونق خرما هم به داخل و هم به خارج از کشور خرما ارسال داشته باشید و این کار با روش کار سنتی به سختی همراه می باشد ولی با تجارت آنلاین این روند بسیار به شما سودمند خواهد بود و می توانید با در دست داشتن یک سایت یک تجارت بزرگی را رقم بزنید تا تا به خواسته های خود برسید .

در واقع شما می توانید به این موضوع پی ببرید که چرا در سالهای اخیر برخی از بازرگانان از تجارت آنلاین سود بسیار زیادی را عاید خود کرده اند زیرا که این افراد با توجه به این موضوع که می توان به سود بزرگی دست یافت این فضا را بیشتر شناخته اند و به صورتهای مختلفی توانسته اند وارد این مبحث بشوند که با کمترین هزینه ای شما می توانید وارد بازار بشوید و رشد بسیار زیادی را تجربه کنید

 

ببب

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: