رپرتاژ آگهی

با لپه از فقر خداحافظی کنید و به دنیای ثروتمندان وارد شوید

با لپه از فقر خداحافظی کنید و به دنیای ثروتمندان وارد شوید
کدخبر : 570023

حبوبات فواید زیادی برای بدن دارد، از حبوبات می توان در انواع غذا استفاده کرد. یکی از انواع حبوبات لپه است که می توان در خورشت قیمه و شامی و دیگر غذاها استفاده کرد. مردم ایران به لپه علاقه بسیار زیادی دارند لپه به راحتی در همه جا قابل دسترس است و می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کارتان باشد و شما را از فقر نجات دهد در ادامه چند نوع از انواع لپه را بررسی می کنیم.

لپه شامی

برای تهیه غذای ایرانی لپه شامی ابتدا گوشت را تکه تکه میکنیم و می‌شوییم و بعد میاز را خرد میکنیم و گوشت و پیاز را بدون آب در ظرفی میریزیم و حرارت ملایم میگذاریم تا آب گوشت کشیده و پیاز نرم شود. سپس لپه را به دقت میشوییم و با کمی نمک و مقداری آب میگذاریم کاملا بپزد بطوریکه بعد از پختن آب نداشته باشد.گوشت را یکبار چرخ کرده سپس گوشت و لپه را مخلوط میکنیم و مخلوط را باهم چرخ میکنیم.تخم مرغ ها را در ظرفی میشکنیم و کمی جوش شیرین را در یکی دو قاشق آب سرد حل میکنیم و داخل تخم مرغ میریزیم.

 

 

لپه ریز

لپه ها به خانواده عدس و لوبیا تعلق دارند. چیزی که لپه ریز خشک را متمایز می کند روش هایی است که تهیه می شوند و شکل می گیرند. آنها رنگ های سبز، قرمز و زرد دارند. لپه زرد مزایای تغذیه ای از جمله غنی بودن در فیبر رژیمی و پروتئین بسیاری دارد. لپه به طور کلی به دانه های جدا شده، پوست کنده و خشک شده حبوبات گفته می شود؛ آنچه که در کشور ما تحت عنوان لپه شناخته شده و مصرف آن رایج است، لپه هایی است که از نوعی نخود با نام نخود کفتری تهیه می شود.

 

 

مم

 

لپه باقالی پلو

مواد مغذی امروزه وجودش در مواد غذایی مهم می‌باشد تا اینکه لپه و باقالی یکی از این موارد می‌باشد. بیمارهای زیادی مانند کم خونی، سرطان، دندان درد، گوارش و غیره می‌باشد که با استفاده از لپه باقالی پلو تا حدودی رفع یا از بین خواهد رفت. لپه چونکه دارای فیبر زیادی از خود می‌باشد می‌تواند کمک زیادی برای کاهش وزن برای افراد باشد.این موضوع باعث شده است که افراد برای لاغری خود زیاد از این حبوبات مورد استفاده خود قرار بدهند.لپه بخاطر اینکه ویتامین زیادی در خود دارد گزینه مناسبی می‌تواند برای افرادی که دچار کم خونی هستند باشد.دموارد زیادی وجود دارد که به تهیه باقالی پلو با کیفیت و خوش طعم بسیار کمک خواهد کرد که لپه یکی از این موارد می‌باشد.

 

 

ممم

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: