رپرتاژ آگهی

نجان بخش خانواده تان باشید وقتی می توانید با خرما ثروت مند شوید

نجان بخش خانواده تان باشید وقتی می توانید با خرما ثروت مند شوید
کدخبر : 570024

حتما سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده است که چگونه می توان با خرما پول و درآمد زیادی را به به دست آورد جواب ساده است کشور ما ایران دارای انواع خرما ها و محصولات کشاورزی متعددی می باشد که هر فردی می تواند با خرید و فروش آن کسب و کاری را برای خودش و اطرافیانش راه اندازی کند برای بررسی بیشتر ما را همراهی کنید.

خرما شکلاتی

زمانی که خرما را می چینند از لحاظ کیفیت دسته بندی می شود و در بم خرما شکلاتی در چند درجه یک و دو و حتی درجات دیگر هم خلاصه می شود، خوشبختانه در کشوری قرار داریم که بهترین خرماهای جهان را تولید می نماید و همچنین از نظر تعداد دومین کشور صادر کننده خرما در جهان بعد از مصر می باشد که بطور متوسط در سال بیش از یک میلیون تن خرما را تولید می کند که درصد عمده آن به خارج از کشور صادر می شود و اگر بخواهیم تعداد کشورها را بازگو نماییم باید به این نکته اشاره کنیم که تقریبا به تمام دنیا ارسال خرما داریم حتی به آمریکا هم خرما صادر می شود.

 تعداد درخت خرما بیشمار در جنوب ایران این موقعیت را پیش آورده است که فرصت شغلی بسیاری برای جوانان در جنوب کشور بوجود بیاید و همچنین کارخانه های زیادی را تاسیس شده اند از بابت بسته بندی انواع خرماها و همچنین کارخانه های تولید شیر خرما هم به وفور دیده می شود، همینطور وجود این خوراک موجب شده است که بازرگانان فراوانی فعالیتهای مخصوص به خود را داشته باشند.

 

خرما زاهدی

یکی از مهم ترین مزیت های ارسال خرما زاهدی به کشور های خارجی این می باشد که مجموعه علاوه بر معروف شدن در ایران نیز بلکه در سرتاسر جهان نیز معروف خواهد شد و این یک پیشرفت هم برای کشور و هم برای مجموعه نیز می باشد. یکی دیگر از محصولات با کیفیت ما خرما برحی همدان است. هموطنان عزیز ما در همدان از این محصول به خوبی استقبال نموده اند به طوری که در مدت زمان کوتاهی محصولات ارسالی ما به شهر همدان نسبت به سایر شهر ها بسیار بیشتر بوده است.

به همین دلیل ما کارشناسان و متخصصان خود را به همدان جهت پرورش و رشد خرما برحی فرستاده ایم تا دیگر نیاز به ارسال نباشد بلکه همان جا محصول را تولید کرده و همان جا نیز به فروش برسانیم. 

 

کک

 

خرما شاهانی

خرما خاصویی از لوکس ترین خرماهای مورد عرضه در جهان به حساب می آید، به همین دلیل میزان صادرات این نوع خرما شاهانی به بازارهای مختلف جهانی در سال های اخیر رو به افزایش بوده است، اگر عرضه خرما خاصویی به صورت بدون واسطه انجام شود قطعا خریداران خارجی با قیمت مناسب تری می توانند این خرما را در مقدار بالا تهیه کنند.

تولید کنندگان خرما خاصویی ممک است این محصول را به صورت کاملا تازه و مرطوب و یا خشک شده در بازار مورد عرضه قرار دهند، هر کدام از انواع خرماهای خشک شده و یا تازه ممکن است دارای قیمت های بخصوصی باشند، بهتر است مشتریان قبل از سفارش این محصولات قیمت دقیق انواع خرماها را به دست آورند.

 

ککک

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: