رپرتاژ آگهی

ایده ای که زندگی مرا سرشار از ثروت کرد

ایده ای که زندگی مرا سرشار از ثروت کرد
کدخبر : 570092

بعد از اینکه تصمیم گرفتم کار خودم را داشته باشم تحقیقات زیادی کردم و به این نتیجه رسیدم که در زمینه فروش سگ فعالیت داشته باشم و به دلیل ایده ای که در مورد فروش این حیوان به ذهنم رسید توانستم به یکی از مردان ثروتمند بزرگ دنیا تبدیل شوم.

سگ جیبی

سگ جیبی یک سگ کوچک جثه و بسیار با نمک می‌باشد، که به تازگی به دنیای حیوانات خانگی قدم گذاشته است. این حیوان، برخلاف ظاهر عروسکی خود، همچون دیگر سگ‌ها نیاز به مراقبت دارد و بسیار باهوش و مهربان می‌باشد. سگ جیبی، در هر نژاد و رنگی قابل مشاهده است و برای زندگی در محیط‌های آپارتمانی یک گزینه‌ی ایده آل به شمار می‌آید.

سگ جیبی، یک حیوان بسیار بانمک و دوست داشتنی می‌باشد، که به تازگی معرفی شده و قدم به دنیای حیوانات خانگی گذاشته است.

 

 

سگ نگهبان

سگ‌ نگهبان نه تنها کار فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهند که هنگام ورود بازدیدکنندگان به شما هشدار می‌دهند، بلکه به سرعت به شما اطلاع می‌دهند که آیا وضعیت بالقوه خطرناکی در اطراف شما وجود دارد که می‌تواند تهدیدی برای شما یا خانواده‌تان باشد. در حالی که سگ‌های نگهبان جنبه جدی دارند، اما چیزهای بیشتری در مورد این سگ‌ها وجود دارد که باید بدانید.

برخی از سگ‌های نگهبان مورد علاقه ما نیز از دوست‌داشتنی‌ترین نژادهای سگ در اطراف هستند، و بسیاری از آن‌ها با وجود جثه‌ی اغلب بزرگ‌شان، علاقه‌مند به بالا رفتن از روی دامن شما هستند تا بخوابند!

بسیاری از این سگ‌های گارد زمانی که کار محافظت انجام نمی‌دهند، مهربان هستند و توقعی جز داد و ستد محبت با صاحب خود ندارند.

اگر تصمیم دارید از یک سگ نگهبان در خانه و باغ خود استقبال کنید، مهم است که صاحب مطمئنی باشید که به آنها آموزش اولیه و اجتماعی شدن لازم را ارائه می‌دهد تا آنها یاد بگیرند که چه رفتاری مناسب است و چه رفتاری مناسب نیست.

 

 

صص

 

سگ هاسکی

نژاد سگ هاسکی اوایل دهه نود میلادی به آلاسکا برده شد. هاسکی یک اسم کلی برای تعدادی از نژادهاست که به عنوان سگ‌های سورتمه‌کش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این سگ در واقع در مناطق شمالی کره زمین مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما حالا به عنوان سگ دست‌آموز نیز وارد منازل مردم شده‌اند.

در اصل اسم هاسکی توسط اروپایی‌ها از اسکی متمایز شده است، این نام را اسکیموها بر روی سگ‌های سورتمه‌کش خود گذاشته بودند. اسکیموها از این حیوان برای حمل و نقل استفاده می‌کردند. زادگاه اصلی هاسکی چوکچی در شرق سیبری است. زمانی که مردم خیلی به دنبال طلا بودند این سگ به آلاسکا برده شد و از آنجا به کانادا و ایالات متحده راه پیدا کرد.

 

 

صصص

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: