رپرتاژ آگهی

با ورود به حوزه کود زندگی خود را پرپول کردم

با ورود به حوزه کود زندگی خود را پرپول کردم
کدخبر : 570094

از اوایل و کار درزمینه کشاورزی پدرم علاقه به فروشندگی داشتم که با پیشنهاد پدرم تصمیم به ورود به حوزه کود گرفتم و با امید به خدا توانستم موفقیت های بسیاری در زمینه کود کسب کنم.

کود ارگانیک

کود ارگانیک از مدفوع حیوانات اهلی به دست می آید و در زمانهای قدیم نیز استفاده از این کود به دلیل ویژگی که داشته بیشتر بوده است. بهتر است برای خرید کود ارگانیک به روستاها مراجعه کنید زیرا در این مکانها کودهای ارگانیک بهتری به دلیل وجود دام و طیور وجود دارد.

در زمانهای قدیم افرادی که در روستاها زندگی می کردند علاوه بر کشت و برداشت محصولات کشاورزی به پرورش دام نیز مشغول بودند و از هر دو کار به درامد مناسبی می رسیدند و کم کم از فروش فضولات دامی خود به سود بیشتری دست یافتند.

کود مرغی یکی از بهترین کودهای ارگانیک می باشد که به صورت صنعتی نیز تولید می شود که این کود دارای ازت بیشتری نسبت به باقی کودهای ارگانیک موجود در بازار می باشد.

بنابراین بهتر است در زمان مصرف آن با توجه به محصول زیر کشت اندازه مناسب از آن را مصرف نمایید که گیاه شما دچار سوختگی نشود.

به دلیل وجود مرغ داریهای بزرگ در کشور این محصول در تناژ بالا به دست می آید که افرادی به این فکر افتاده اند که خط تولید برای بسته بندی و فروش این کود ایجاد کنند.

 

 

کود آلی

کود آلی مانند دیگر کودها نمی باشند و می توانند بصورت مثبت بر روی تمامی محصولات از جمله سبزیها و فضاهای سبز تاثیر داشته باشند شما می توانید با استفاده از این کودها به رشد تمامی محصولات خود سرعت ببخشید و از کیفیت بالای محصولات نیز لذت ببرید. از کودهای آلی در زیر گلدانها نیز استفاده می شود و شما می توانید این کود را برای رشد و سرحال تر کردن گیاه خود تهیه فرمایید و به خاک آن اضافه کنید.

کودها برایی تمامی گیاهان می توانند بسیار مثبت باشند و در آنها تغیرات ببسیار چشمگیری را رقم بزنند در کودهای آلی مقداری فضولات حیوانان بکار رفته که همین موضوع کود بسیار خوبی می باشد و می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

همچنین بیشتر کشاورزان این محصولات را تهیه می کنند تا بتوانند به کسب و کار خود رونق ببخشند شما باید توجه داشته باشید که این محصولات را با چه نام و برندی تهیه می کنید زیرا موادهای اولیه هریک از این محصولات با یکدیگر متفاوت بوده و می تواند بر روی کیفیت و کارایی آن نیز تاثیر داشته باشد. این کودها به علت اینکه هیچگونه مواد شیمیایی در آن وجود ندارد می توانید به راحتی و با خاطر جمع از محصولات به وجود آمده استفاده کنید زیرا محصولات کاملا طبیعی بوده و دارای مواردهای شیمیایی نیز نمی باشد که برای بدن ضرر داشته باشد.

 

 

قق

 

کود میکرو المنت

همان طوری که قبلا بیان نمودیم در فرمولاسیون کود میکرو المنت، روی، آهن، مس، منگنز، بور، نیتروژن و مس وجود دارد که هر کدام از آنها، فواید زیادی برای گیاه دارند که ما به طور خلاصه برای شما شرح می دهیم: آهن: وجود آهن برای رشد و تشکیل سبزینه گیاهان ضروری است و عنصری حیاتی در زندگی گیاهان محسوب می شود. بهتر است بدانید که علت اصلی کمبود آهن در خاک، وجود بی کربنات است که باید از خاک حذف شود تا جذب آهن در خاک صورت گیرد. عنصر روی: مهمترین و اصلی ترین عنصری برای افزایش کمی و کیفی رشد گیاه، روی است که بر رشد گیاه و عمل فتوسنتز تاثیر مستقیم می گذارد.

کمبود روی در گیاهان موجب کاهش تولید هورمون می شود و عوارضی مانند کوتاهی برگها و کوتاه شدن مانگره ها را برای گیاه به همراه دارد و موجب زرد شدن برگها می شود. عنصر منگنز: عامل اصلی عمل تولید اکسیژن و عمل فتوسنتز در گیاهان عنصر منگنز می باشد. عنصر منگنز از گیاه در برابر آفات، امراض و قارچها محافظت می کند و باعث محکم شدن ساقه گیاهان می شود.

 

 

ققق

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: