رپرتاژ آگهی

دختری که با سلفون توانست به ثروتی که در ذهنش بود برسد

دختری که با سلفون توانست به ثروتی که در ذهنش بود برسد
کدخبر : 570096

به شدت علاقه داشتم که از نظر مالی استقلال داشته باشم و روی پای خودم بایستم تا اینکه به توصیه یکی از دوستانم فعالیتم را در حوزه سلفون شروع کردم و در مدت زمان کوتاهی موفق شدم به ثروت دلخواهم برسم.

سلفون صنعتی

سلفون صنعتی یکی از ابزارهای ضروری برای زندگی می باشد همانطور که قبلاً اشاره شد از سلفون برای کاور کشیدن روی مواد غذایی دارویی و کشاورزی استفاده می شود که سلفون صنعتی ضد خش نمونه ای از انواع سلفون می باشد. سلفون به سه دسته صدفی، شفاف و متالایز تقسیم می شود و نوع صدفی آن بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی و حفاظت از آن در مقابل خرابی و فاسد شدن می باشد. سلفون متالایز یکی از ویژگیهای آن وجود  فلز آلومینیوم در آن است که مانع از فاسد شدن محصول در برابر نور خورشید می شود.

سلفون شفاف یکی از انواع سلفون است که هر چی از مواد با کیفیت و مرغوب تر در تولید آن استفاده شود سلفونی شفاف تر و براق تر تولید می گردد از این سلفون بیشتر برای بسته بندی ماکارونی، خشکبار، کلوچه سنتی، حبوبات و غیره استفاده می گردد.

 

 

سلفون غذا

یکی دیگر از شهرهای بزرگی که امروزه به تولید سلفون غذا و نایلکس رنگی پرداخته است شهر تهران می باشد که سالانه مقدار قابل توجهی از این محصول را تولید می کند. بعد از تولید و ساخت این محصول اولین شرکتی که برای مصرف از این سلفونها استفاده کرد شرکت شکلات‌ سازی آمریکایی بود که در سال هزار و نهصد و دوازده به‌ وسیله ‌ی این محصول اقدام به بسته ‌بندی شکلاتهای خود کرد.

در آن زمانهای قدیم تولید این محصول فقط در کشور فرانسه و ایالات‌ متحده انجام می ‌شد که در مدت دوازده سال بزرگ‌ ترین وارد کننده این محصول نیز به شمار می ‌رفت که بعد از آن در سال هزار و نهصد و بیست و چهار یک شرکت دیگر در ایالات ‌متحده اقدام به راه‌ اندازی خط تولید سلفون کرد.

 

 

غغ

 

سلفون ضخیم

سلفون ضخیم رومیزی همین طور موجب درخشندگی و بهتر دیده شدن میز هم می‌شوند. این نایلونها ۴ خصلت آشکار و با اهمیت دارد که به آن اشاره می‌کنیم. - تمیز کردن و پاک کردن آسان و باسرعت. شما می‌توانید به راحتی با یک پارچه مرطوب یا آب گرم و صابون به راحتی این طلق‌ها را تمیز کنید.

- دومین کارکرد این محصولات چنین است که، این نایلون‌ها امکان جمع کردن سریع و راحت آنها دارا هستند. اگر قصد دارید این کالا را از روی میز جمع کنید کافی است دو‌گوشه‌ی آن را در دست گرفته و سپس این نایلون‌ها را جمع آوری کنید. - ویژگی سوم این نایلون‌ها، ضخامت فوق العاده و به نوعی ضدآب بودن آنهاست.

 

 

غغغ

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: