مالیات/

تقدیر وزیر اقتصاد از کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط سازمان امور مالیاتی

 تقدیر وزیر اقتصاد از کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط سازمان امور مالیاتی
کدخبر : 570139

وزیر امور اقتصادی و دارایی از سازمان امور مالیاتی کشور که موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور شده، تقدیر کرد.

دکتر سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوح سپاس از سازمان امور مالیاتی کشور به دلیل کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور تقدیر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این تقدیرنامه، خطاب به دکتر منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرده است: جشنواره شهید رجایی فرصت مغتنمی برای سازمان‌هاست تا در فضایی آکنده از شور و تلاش در رقابتی تنگاتنگ عملکرد خود را در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری و تحقق ماموریت‌های سازمانی مورد ارزیابی قرار دهند. بی شک ثمره این جشنواره، بهبود عملکرد سازمانی، افزایش رضایت‌مندی و اعتماد عمومی به مثابه بزرگترین سرمایه و تکیه‌گاه کشور خواهد بود. با عنایت به تلاش ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترم‌تان در اجرای جزء «ب» بخشنامه شماره ۱۲۶۰۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ (نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰) به عنوان «دستگاه برتر» برگزیده شده اید، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام می نمایم.

شایان ذکر است در شهریورماه سال‌جاری و در هفته دولت، رئیس جمهور با اهداء لوح سپاس از رئیس کل، مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور به خاطر کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هفدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ و در حضور اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران تجلیل کرده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: