رپرتاژ آگهی

با چرم زندگی خود را دگرگون کنید

با چرم زندگی خود را دگرگون کنید
کدخبر : 570162

چرم یک محصول باارزش و بسیار مفید است و کشور ایران بهترین تولیدکنندگان این محصول است و شما می توانید به راحتی وارد بازار کار این محصول شوید و به سود خیلی خوبی برسید من با فعالیت در محصول چرم توانستم سود بسیار زیادی برای خود به دست بیاورم.

چرم اشبالت

باید عاشق چرم اشبالت باشید تا باور کنید که تمام تکه‌های چرم طبیعی به تنهایی و به شکل خام هم زیبا و چشم‌نواز هستند. اما بی‌تردید جذابیت و ظرافت چرم وقتی تبدیل به یک کیف منحصر به فرد، دستکش خوش دوخت یا پالتوی بی‌نظیر می‌شود واقعاً چشم‌نواز و دل‌فریب است به همین دلیل است که تاریخچه چرم در ایران و جهان بسیار طولانی است.شاید جالب‌ترین نکته در خصوص چرم این باشد که هر چقدر از عمر یک وسیله چرم اصل می‌گذرد نه‌تنها از جذابیت آن کم نمی‌شود که زیبایی و اصالت آن چند برابر خواهد شد. البته این ویژگی همه انواع چرم طبیعی نیست. در واقع فقط درصورتی‌که کالای چرمی که خریده‌اید از جنس چرم واقعی و کاملاً طبیعی باشد با گذشت زمان به زیبایی آن افزوده خواهد شد.

 

 

چرم مشهد

اغلب ما پس از شنیدن نام چرم مشهد، پوست دباغی شده یک گاو در ذهنمان تداعی می‌شود. در واقع تصور عموم مردم این است که فقط پوست این حیوان مناسب چرم‌سازی است. این در حالی است که چرم از پوست حیوانات مختلفی تهیه می‌شود.از جمله حیواناتی که از پوست آن‌ها برای تهیه بهترین چرم طبیعی استفاده می‌شود می‌توان به گاو، گوسفند، گاومیش، شتر، بز، اسب، خوک، آهو، گوزن، کانگورو، مار، تمساح و حتی فیل اشاره کرد.البته در همه جای جهان بیشتر از پوست گاو، گوسفند و بز برای چرم‌سازی استفاده می‌شود. اما در سال‌های اخیر چرم شترمرغ نیز به جرگه چرم‌ های پرمصرف و ارزان قیمت پیوسته است که به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد در صنایع پوشاک استقبال ویژه‌ای از آن شده است.

 

 

یی

 

چرم تبریز

در میان انواع چرم طبیعی که از پوست پستانداران تهیه می‌شود چرم گوزن سخت‌ترین نوع چرم است. این چرم علاوه بر این‌که بسیار با دوام است، نرم و سبک بوده و خاصیت بسیار عجیبی از نظر کشسانی بودن دارد. به همین دلایل است که چرم گوزن یکی از گران قیمت‌ترین انواع چرم در جهان است. از این نوع چرم برای تهیه دستکش‌های خاص، لباس های لوکس یا بخشی از تزئینات لباس یا جواهرات استفاده می‌شود. برای این‌که بتوانید چرم تبریز اصل مرغوب را از انواع نامرغوب و بی‌کیفیت آن تشخیص دهید، بهتر است ابتدا انواع چرم طبیعی را بشناسید. حتی لازم است اسم انواع چرم طبیعی را بدانید و با انواع شیوه‌های دباغی چرم آشنا شوید. آشنایی با انواع چرم و شناخت ویژگی‌ها، روش تولید و مصارف هرکدام از آن‌ها به شما کمک می‌کند این محصول خاص را از زاویه جدیدی نگاه کنید تا به‌تدریج انواع آن را بشناسید، تشخیص چرم طبیعی از تقلبی برای شما راحت تر شود.

 

ییی

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: