رپرتاژ آگهی

با یک ترفند طلایی پولدار شوید

با یک ترفند طلایی پولدار شوید
کدخبر : 570163

تنها ترفندی که شما می توانید با آن پولدار شوید محصول جوراب هست زیرا بازار خیلی خوبی دارد و همه ی مردم همیشه از این محصول استفاده می کنند به همین جهت فرصت طلایی برای پولدار شدن هست.

جوراب دیابتی

جوراب دیابتی برای کاهش مشکلات ناشی از زخم پا طراحی شده است. در واقع، بیماری دیابت از کاهش انسولین بدن به وجود می‌آید و به مرور زمان این کاهش انسولین بدن، موجب خواهد شد تا بافت‌های ریز بدن تخریب شده و با ایجاد زخم‌های دردناک و عفونی همراه شود.زمانی‌که افراد دارای دیابت، با زخم پا مواجه شوند، طبیعتاً هرگونه افزایش رطوبت یا فشاری می‌تواند موجب وخامت زخم آن‌ها شود.جوراب‌های غیر دیابتی، معمولاً از مواد پلاستیکی و پلیمری بی کیفیت ساخته می‌شوند و به همین دلیل نیز تنفس پاها در این جوراب‌ها به راحتی اتفاق نمی‌افتد و در نهایت با تعریق مواجه خواهند شد. همچنین اگر دقت کرده باشید، معمولاً جوراب‌های غیر دیابتی، بافت زخیمی را بر روی انگشتان پا به وجود می‌آورد که اگر پوست پای افراد دارای حساسیت باشد، به سرعت به زخم تبدیل خواهد شد. این جوراب‌ها به شکل دستکش طراحی شده‌اند و انگشتان پا را از یکدیگر جدا می‌کند.

 

 

جوراب شلواری

در انگلیسی آمریکایی ، اصطلاح جوراب شلواری به طور معمول به لباسهای جوراب شلواری مانند ساخته شده از مواد ضخیم تر،که به طور کلی مات یا کمی شفاف هستند ، گفته می شود. سایش مات پا که از موادی مانند اسپندکس ساخته شده است اغلب توسط هر دو جنس برای فعالیت های ورزشی یا لباس استفاده می شود و معمولاً به آن “شلوار استرچ” گفته می شود ، اصطلاحی که شامل لباس های گاه به گاه است. تفاوت اصلی جوراب شلواری و شلوار استرچ در این است که شلوار چسبان را می توان به عنوان لباس بیرونی پوشید،در حالی که جوراب شلواری اینگونه نیست. در بیشتر موارد ، شلوار استرچ در داخل ساق پا درز دارد ، در حالی که پاهای جوراب شلواری بدون درز است.

 

 

بب

 

جوراب دخترانه

 جوراب دخترانه شلواری توری، فیش نت یا همان لانه زنبوری که امروزه پر طرفدارترین جوراب شلواری در جهان می باشد . جوراب شلواری فاق باز ، که گاهی اوقات به آن جوراب شلواری بدون فاق می گویند، روزنه ای برای فعالیت های بهداشتی یا فتیشیسم جنسی در نظر گرفته شده است.جوراب شلواری ممکن است از مواد دیگری مانند ابریشم ، پنبه ، ترمه یا پشم تشکیل شده باشد.جوراب شلواری تنگ،که برای تقویت شکل باریک تر طراحی شده است . برخی از ماهیگیرانی که از سواحل گرمسیری گشت می زنند ، ممکن است از جوراب شلواری برای محافظت در برابر چتر دریایی استفاده کنند که مواد محرک آن در اثر تماس با ماده شیمیایی بر روی پوست برهنه ایجاد می شود.

 

 

ببب

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: