رپرتاژ آگهی

رایحه خوش پولدار شدن را بشناسید

رایحه خوش پولدار شدن را بشناسید
کدخبر : 570166

من علاقه زیادی به بوها و رایحه های خوش داشتم بنابریان تصمیم گرفتم در زمنیه ادکلن فعالیت کنم و در این زمینه توانستم به موفقیت و ثروتیبزرگ برسم و امروز در جایگاهی ایستاده ام که افراد زیادی را راهنمایی میکنم و در زیر چند نمونه از ادکلن هایم را به شما معرفی می کنم اگر علاقه مند هستید سبک کارمرا یاد بگیرید به من بپیوندید.

ادکلن

دنیای ادکلن، دنیای شگفت‌انگیزی برای غرق شدن در روایح رویایی و دل‌انگیز است؛ ادکلن ها از رایحه سیب و دارچین گرفته تا مشک و کهربا؛ از گلابی و یاس گرفته تا سالویا و چوب صندل سفید! تمامی این روایح می‌توانند ما را ساعت‌ها در دنیای جادویی خود غرق کنند و آرامشی وصف‌ ناشدنی به روح و جسم‌مان ببخشند. اگر شما هم طرفدار عطرهای مختلف هستید و دوست دارید که قبل از انتخاب عطر محبوب‌تان برای هر فصل، با انواع رایحه های عطر آشنا بشوید تا بتوانید انتخاب برازنده‌تری داشته باشید، خواندن ادامه این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

طبع عطرها بخشی از انواع رایحه عطر را تشکیل می‌دهند. طبع عطرها به ۲ گروه گرم و خنک یا سرد تقسیم می‌شوند. عطرهای گرم دارای روایح گل‌فام، مشک‌اندود، عنبر، عود،‌ کهربا و سایر رایحه‌های گرم هستند. بهتر است از عطرهای گرم در روزهای سرد سال یا در مهمانی‌های فضای باز استفاده شود. عطرهای سرد از روایح مرکباتی، آبزی و گیاهی تشکیل شده‌اند.

 

 

ادکلن زنانه

معمولا نمی‌توان انواع رایحه عطر را به دو بخش زنانه و مردانه تقسیم کرد. به‌عبارت ساده‌تر، تمامی رایحه‌ها می‌توانند هم برای ادکلن زنانه و هم برای ادکلن های مردانه به‌ کار بروند. با این حال و براساس یک قانون نانوشته، معمولا رایحه‌های تند یا تلخ بیشتر برای تولید انواع عطر و ادکلن مردانه به کار می‌روند و روایح شیرین و گل‌فام در انواع عطر و ادکلن زنانه کاربرد بیشتری دارند. معمولا ما روایح چوبی، دودی و چرمی را هم در عطرهای مردانه بیشتر می‌شنویم و در عطرهای زنانه، روایحی همچون عطر گل‌ها، میوه‌ها و گیاهان، بیشتر به مشام‌مان می‌رسد.

به‌طور کلی ما می‌توانیم روایح مشترکی مانند روایح چوبی یا دودی را، هم در عطرهای سرد و هم در عطرهای گرم بشنویم. بهترین زمان استفاده از انواع عطر و ادکلن سرد، فصل‌های گرم سال است. البته شما می‌توانید در تمام طول سال از عطر و ادکلن های سرد به‌صورت روزانه و در مکان‌هایی مانند محل کار یا محل تحصیل استفاده کنید و به‌هیچ عنوان نگران آزرده شدن اطرافیان خود نباشید.

 

 

تت

 

ادکلن گرم

شاید بتوان گفت که انواع عطر و ادکلن گرم جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات در میان انواع رایحه عطر هستند! ادکلم های گرم زنانه و مردانه در سال‌های اخیر طرفداران زیادی در میان زنان و مردان شیک‌پوش، کلاسیک و خاص‌پسند پیدا کرده‌اند. این عطرها برای استفاده در مراسم‌های رسمی، خاص و عاشقانه بسیار مناسب هستند.

 می‌توان گفت که یک گزینه بسیار سکسی برای افراد جوان محسوب می‌شوند. انواع عطر و ادکلن گرم و خنک می‌توانند گزینه‌ای رویایی برای مهمانی‌های شبانه باشند و شما را به شمع هر مجلسی تبدیل کنند. معمولا در نت‌های مختلف انواع عطر و ادکلن گرم مردانه و زنانه از روایحی مانند چوب سوخته، دارچین، میخک، قهوه، نعناع، ادویه‌های تند شرقی، ریشه گیاهان، روایح دودی، روایح چوبی و برخی گیاهان با عطر و طعم تلخ، استفاده می‌شود.

 

 

تتت

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: