رپرتاژ آگهی

با کارآفرینی در حوزه انواع الکل به ثروت رسیدم

با کارآفرینی در حوزه انواع الکل به ثروت رسیدم
کدخبر : 570371

یکی از ساده ترین راه ها برای رسیدن به ثروت راه اندازی کسب و کار جدید و یا همان کارآفرینی می باشد و تمام بزرگان کشور به این امر باور دارند، به همین دلیل من تصمیم به تولید انواع الکل گرفتم و توانستم از این طریق ثروتمند شوم و در این مقاله بهترین محصولاتم را به شما معرفی خواهم کرد.

اسپری ضدعفونی

در ایران می توانیم انواع تولید کننده های محلول ضدعفونی کننده همچون مایع دستشویی خوشبو و اسپری ضدعفونی را مشاهده نماییم که با قدرت تمام توانسته اند جهان را با محصولات خود خیره بنمایند، محلولهای ضد عفونی را از جهاتی می توان یک محلول مناسب دانست که در واقع بسیاری از این محلولها برای استفاده های مختلفی کاربرد دارد، اگر بخواهیم ساختار این محلولها را برایتان بازگو کنیم باید بگوییم که در کارخانجات پتروشیمی موادهای مختلفی مانند اتانول و پروپانول را بکار می گیرند که این مواد موجب می شوند که درصد پاک شوندگی سطوح بیشتر شود. اما اساس ساخت این محلولها چه می باشد، باید بگوییم که محلولها در انواع مختلفی تولید می شوند که به صورتهای ژل و یا کرم می باشد که نوع اصلی آن مایع است که به نام الکل در بین عوام نام برده می شود.

 

الکل طبی

در واقع الکل طبی از تخمیر مواد قندی به دست می آید در حالی که متانول از روشهای سنتزی و گازی به دست می آید که کار با متانول بسیار خطرناک است و حتما باید متخصص باشید تا متانول را در استفاده خاص و تولید مواد خاصی مانند اسید استیک متیل ترشیو و پلاستیک، تخته سه لایه، رنگ و مواد منفجره به کار ببرید. رنگ شعله ی الکل اتانول آبی است اما رنگ شعله ی متانول سفید و زرد رنگ است.

با استفاده از نسبت یک به سوم الکل ۹۶ درصد با آب مقطر یا آب جوشیده سرد شده شما میتوانید به مقدار ۱ونیم برابر الکل ۷۰ درصد برسید. البته کارشناسان توصیه می کنند که این محصول را حتما از جاهای معتبر و زیر نظر وزارت بهداشت تهیه کنید زیرا در این مراکز تمام اصول آزمایشگاهی و مراحل تولید از بهترین مواد، دستگاههای تقطیر، افراد متخصص در این زمینه و آزمایشگاه مجهز استفاده می شود تا مطمئن ترین محصول به دست مصرف کننده برسد.

 

مم

 

الکل صنعتی

بیشترین کاربرد الکل صنعتی90 درصد در ساخت شیشه شور ماشین است. همچنین در مطب ها برای ضدعفونی کردن وسایل استفاده می شود. برای سوختن زغال از این نوع با خاطر داشتن شعله ی آبی و ملایم آن نیز استفاده می شود. انواع پت شیشه ای و پلاستیکی برای استفاده از این محصول به کار برده می شود که نوع پلاستیکی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. ایزوپروپیل الکل علاوه بر استفاده به عنوان یک پاک کننده اتاق تمیز در بسیاری از محصولات روزمره مانند جوهر، رقیق کننده رنگ، پاک کننده های همه منظوره، عوامل ذوب شیشه جلو و ضدعفونی کننده ها یافت می شود.

زیرا در کشتن باکتری ها و ویروس ها و میکروب ها بسیار موثر است. ایزوپروپیل الکل 99 درصد دارای درجه خلوص بسیار بالایی است. امروزه برای مبارزه با ویروس کشنده امیکرون کرونا باید حتما از الکل استفاده کرد. به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی البته با رقیق کردن آن با آب مقطر به درجه 70 درصد، ضد عفونی کننده عالی به دست می آورید. حتما برای خرید این محصول باید از سازمان غذا و دارو مجوز بگیرید.

 

ممم

 

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: