رپرتاژ آگهی

پر سود ترین شغل را با اسکوتر داشته باشید

پر سود ترین شغل را با اسکوتر داشته باشید
کدخبر : 570475

شاید شما هم طرز فکرتان این باشد که مشاغل پرسود کمی وجود دارد و برای داشتن آن باید شرایط خاصی آن را ایجاد کند در این مقاله در رابطه با شغلی صحبت میکنیم که درعین داشتن سود زیاد ورود به آن بسیار ساده میباشد و آن هم حوزه انواع مختلف اسکوتر هست در این مقاله در رابطه با آن بیشتر می‌خوانید.

اسکوتر

پیش از خرید اسکوتر باید انواع آن را بشناسید. اسکوتر در مدل های مختلف و با مزایا و معایب متفاوت تولید می شود.

هرکدام از انواع اسکوتر دارای ویژگی های مخصوص به خود است. اسکوترها به طور کلی به دو دسته معمولی و برقی تقسیم بندی می شوند. در اسکوتر معمولی نیروی محرکه اسکوتر خود فرد است. یعنی با حرکات پا باید آن را رو به جلو حرکت داد.

اما در اسکوتر برقی باتری شارژی و سیستم محرکه مکانیکی و الکترونیکی مخصوصی وجود دارد که باعث حرکت می شود. این اسکوترها مانند یک موتور سیکلت برقی بدون صندلی می باشند و نیاز به حرکت دادن توسط پا نیستند.

سرعت این اسکوترها بین ۱۵ تا ۲۰ کیلومتر می باشد و میزان شارژ آنها با توجه به اندازه باتری و نوع استفاده می تواند متغیر باشد.

اسکوترها از جهات دیگر نیز طبقه بندی می شوند. برای مثال برخی از اسکوترها برای فضاهای شهری و مسیرهای هموار مناسب هستند. در مقابل اسکوترهایی نیز وجود دارند که می توان از آنها در مسیرهای ناهموار نیز استفاده نمود.

 

 

اسکوتر بزرگسال

اسکوترها جزو محصولاتی هستند که تنوع بسیار زیادی دارند اسکوتر بزرگسال یک وسیله حمل و نقل شخصی، همچنین دارای محدودیت سنی هستند و هر کسی نمی تواند از هر نوع اسکوتری استفاده کند. این بدین معنی است که اسکوتر برقی بزرگسالان با اسکوتر کودکان تفاوت دارد.

اسکوتر بزرگسال دارای لاستیک های بزرگ بادی می باشد و قابی فلزی از آلیاژ منیزیم دارد.

به راحتی می توانید چراغ های آن را از طریق گوشی تنظیم کنید. چرا که قابلیت اتصال به انواع گوشی های هوشمند را داراست و باتری از دستگاه جدا نمی شود و نباید در دمایی کمتر از ۱۵ درجه فارنهایت یا بالاتر از ۱۲۰ درجه فارنهایت قرار گیرد.

این اسکوتر برای افراد بالای ۱۶ سال طراحی شده و مناسب است. قادر است فردی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را نیز حمل کند و در عرض ۴ ساعت شارژ می شود و می تواند با سرعتی حدود ۲۰ کیلومتر بر ساعت و مسافتی در حدود ۲۴ کیلومتر را با یک بار شارژ طی کند.

 

 

تت

 

اسکوتر برقی

اسکوتر برقی نوعی از اسکیت است که در انواع و اقسام مختلف ساخته می شوند، اسکوترها به صورت دوچرخه هستند، به صورتی که شما می توانید همانند اسکیت بر روی زمین و سطوح صاف یا شیب دار توسط آنها حرکت نمایید.

اسکوتر برقی نوعی اختراع بین اسکیت و دوچرخه الکتریکی است، امروزه با پیشرفت علم الکترونیک و گسترش باتریهای لیتیومی، ساخت اسکوتر برقی نیز با پیشرفتهای شگرفی روبرو شده است، اسکوتر برقی نوعی از اسکوتر است که توسط موتور و باتری انرژی الکتریکی را به چرخها متقل کرده و می تواند حرکت کند.

اسکوترهای برقی توان ظرفیت و توان بالایی دارند، بدین ترتیب که می توانند به راحتی یک انسان تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را به آسانی با خود حمل کنند و حداقل ۲۵ دقیقه با سرعت ماکزیمم ۲ الی ۲۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

پشتی شما به آسانی جای میگیرد، این وسیله به آسانی شارژ شده و استفاده از آن بسیار ساده است، مطمعن باشید با چند بار تمرین به راحتی و حرفه ای می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

تتت

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: