رپرتاژ آگهی

پمپی که مانند یک کیمیا زندگی من را تغییر داد

پمپی که مانند یک کیمیا زندگی من را تغییر داد
کدخبر : 570476

اگر دقت کرده باشید یک کسب و کار و یا یک محصول ممکن است زندگی یک فرد را نابود کند و برعکس آن فرد را تبدیل به ثروتمند ترین فرد کند من هم با ورود در عرصه ی انواع پمپ زندگی خود را تغییر داده و پمپ مانند یک کیمیاگر من را تبدیل به ثروتمند ترین فرد در شهر کرد.

پمپ هیدرولیک

از گذشته تا به امروز استفاده از آب به عنوان یک ماده بسیار مهم نه تنها برای مصارف خانگی بلکه برای سایر مصارف از جمله کشاورزی نیز مهم و ضروری به نظر می رسیده است در این بین با پیدایش و ظهور پمپ هیدرولیک فشار قوی طبقاتی پمپیران کوچک انقلابی در این صنعت ایجاد شد.

این مهم باعث شد تا مشکل کمبود آب در مسافتهای طولانی برای مصارف کشاورزی و طبقات بالا در ساختمانهای بلند مرتبه به راحتی حل شده و این مایع حیاتی در دسترس تمامی افراد قرار گیرد اما این پمپها چگونه برای اولین بار تولید شده و توانستند وارد جامعه صنعت شوند.

در قرن نوزدهم میلادی توسعه پمپها با روند بسیار کندی در حال پیشرفت و توسعه بود تا اینکه در سال ۱۸۵۹ اقای ادسون توانست پمپهای آب دیافراگمی را تولید نماید و این پمپها بر خلاف نمونه های گذشته با تکنولوزی پیشرفته تری ارائه نماید.

 

 

پمپ

از مهم ترین و ضروری ترین ملزوماتی که برای یک کشاورزی مدرن باید باهان توجه نمایید پمپ فشار قوی کوچک و نوار آبیاری هستند که برای پمپاژ آب برای زمینهای زراعی و باغی مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه فعالیت و جایگیری این پمپها نیز به این صورت است که آنها را به طور معمول در کنار چاه ها، چشمه ها و یا رودخانه قرار می دهند تا با نیروی محرکه الکترو موتورهای پرقدرت خود با مکش آب و ایجاد فشار ان را به زمینهای کشاوزی هدایت نماید.

این پمپها به دلایل متعددی از جمله استهلاک کمتر، پتانسیل بیشتر برای تسلط و کنترل از راه دور و همچنین استفاده از انرژی خورشیدی برای تامین برق مورد نیاز نسبت به سایر مدلها ترجیح داده می شوند.

مضاف بر این موارد کارایی و قیمت بسیار مقرون به صرفه این پمپها نسبت به سایر مدلهای موجود در بازار سبب شده تا بعضا در مقایسه با نمونه های گران قیمت موجود در بازار ترجیح داده شده و مورد استفاده و بهره وری قرار بگیرند.

 

 

نن

 

پمپ آب

یکی از نمونه های دیگذری که قصد داریم در خصوص آن با شما صحبت کنیم نمونه های پمپ آب سانتریفیوز هستند که با نیروی گریز از مرکز کار فعالیت نموده و و بیشتر برای زمینهای زراعی موچک قابل استفاده و بهره برداری می باشند.

در خصوص مزایای این پمپها باید خدمت تان عرض کنیم که فشار یکنواخت این پمپها و همچنین تعمیر و بازسازی بسیار اسان و کم هزینه آنها باعث شده است تا این پمپها نوع خود به یکی از بهترینها تبدلی شده و یکی از اولین انتخابهای مشتریان در این حوزه باشند.

با توجه به اهمیت استفاده بهینه از آب و همچنین هزینه های بسیار بالایی که کشاورزان سالانه بابت استفاده از آن می پردازند لازم است تا هم مصرف ان کنترل شود و از طرفی حجم و مقدار مورد استفاده نیز قابلیت کنترل و اندازه گیری را داشته باشد.

در این خصوص شرکت ما به عنوان یکی از شرکتهای معتبر و خلاق در زمینه طراحی و تولید انواع پمپهای فشار قوی و پمپ جریان محوری مفتخر است که اعلام نماید این شرکت با داشتن تیمی متخصص از بهترین مهندسان طراح پمپهای آب توانسته است محصولاتی با استانداردهای معتبر جهانی خدمت مشتریان داخلی و خارجی ارائه نموده و نقش خود را در خصوص تامین تجهیزات ایفا نماید.

 

ننن

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: