رپرتاژ آگهی

فرمول ثروتمند شدن و تاثیر باور شما در آن

فرمول ثروتمند شدن و تاثیر باور شما در آن
کدخبر : 570536

فرمول ثروتمند شدن گزینه‌ای است که خیلی از افراد در این اوضاع اقتصادی فعلی به دنبال آن هستند یکی از دغدغه‌های مهم افراد در این روزها، پولدار شدن است و اغلب هم خواسته‌هایشان بیش از مقدار پولی است که در دسترس دارند. برای دانستن اینکه چطور پول بیشتری کسب کنید و زندگی شاداب تری داشته باشید با تجارت و صادرات در زمینه عرقیات گیاهی به این فرمول دست یابید.

گلاب قمصر

قیمت گلاب قمصر در هر نقطه و منطقه از شهر متفاوت است و معمولاً در مناطق شمالی و غرب تهران قیمت هر لیتر گلاب ناب و اصل قمصر گاهی تا پنجاه هزار تومان نیز می رسد، یکی از محبوب ترین نوع عرقیات گیاهی در میان هموطنان با خاصیت فراوانی که دارا می باشد را می توان گلاب قمصر کاشان معرفی نمود که به شهره جهانی به سبب کیفیت و خالصیت خود دست یافته است. گلاب قمصر کاشان بسته به وزن گل و آب مصرفی در تولید، در عیار های مختلفی تولید می گردد که یکی از این عیار های گلاب تولید کاشان را می توان گلاب عیار ۴۰ قمصر کاشان معرفی نمود که با بهترین گل های محمدی یا همان گل سرخ که از کیفیت بالا برخور دارند تولید می گردد.

 

 

گلاب کاشان

قیمت گلاب کاشان همواره به دلیل موقعیت جغرافیایی گلستان های گل محمدی و همچنین خاستگاه اولیه گل محمدی جایگاه ویژه ای در نظر مصرف کنندگان دارد.کاشان قطب تولید گلاب در ایران می باشد که سالانه مقادیر قابل توجهی از این محصول را تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. عمده گلاب های کاشان در نواحی قمصر، برزک و نیاسر تولید می شود. لازم به ذکر است که گلاب کاشان در حال حاضر به کشورهای متعددی از جمله آلمان، امارات، ترکیه، عراق و غیره صادر می شود. کاشان یکی از با کیفیت ترین گلاب های جهان را تولید می کند، به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید گلاب کاشان می باشند.

 

 

دد

 

گلاب دو آتیشه

قیمت گلاب دو آتیشه به دو عامل بستگی دارد. تولید (سنتی و صنعتی ) و میزان غلظت گلاب، غلظت گلاب دو آتیشه را میزان گل استفاده شده برای تولید آن مشخص می کند. گلاب دو آتیشه کاشان تولید شده به روش سنتی از مرغوب ترین گلاب ها در ایران می باشد. و به گلابی گفته می شود که در تولید آن از دو بار عملیات تقطیر استفاده شده است. یعنی یک بار گل محمدی و آب تقطیر شده و گلاب مرحله اول تولید می شود و در مرحله دوم گلاب تولید شده در مرحله اول با گل محمدی جدید تقطیر شده و گلاب دو آتشه تولید می گردد. تولید سنتی گلاب برخلاف تولید صنعتی فاقد اسانس گیر می باشد. یعنی در تولید صنعتی دو محصول از گل محمدی استحصال می شود، گلاب و عطر گلاب اما در تولید سنتی عصاره گلاب از آن جدا نمی شود و بنابراین کیفیت گلاب نسبت به  تولید صنعتی و نیمه صنعتی بالاتر خواهد بود.

 

 

ددد

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: