رپرتاژ آگهی

برای اینکه راحت سرم را روی بالش بگذارم چاره ای اندیشیدم!

برای اینکه راحت سرم را روی بالش بگذارم چاره ای اندیشیدم!
کدخبر : 570611

برای برخورداری از رفاه و آرامش در زندگی نیازمند یک کسب و کار با درآمد کافی هستید. من بعد از مدت ها که دنبال شغلی با درآمد خوبی بودم، موفق شدم در مسیر درست قرار بگیرم. خوشبختانه فعالیت در حوزه سودمند انواع بالش توانست خیالم را از بابت فراهم کردن نیاز خانواده ام راحت کند. در ادامه به معرفی بیشتر این کالای پر سود و کاربردی می پردازم.

بالش پر قو

خرید و فروش بالش پر قو در سر تا سر کشور صورت می گیرد، قیمت بالش پر قو که بصورت دستی یا سنتی دوخته می شود متفاوت است.

همچنین این بالش ها از طریق کارخانجات این محصول  به دیگر کشور های جهان صادر می شود تا همه مردم به راحتی دسترسی کامل به آن را داشته باشند.

 اندازه استاندارد بالش لوله ای کوچک با توجه به سن و سال فرد متغیر است.یک بالش خوب برای هر فردی میتواند خصوصیات مختلفی داشته باشد.

بعضی از افراد بالش را نرم و بعضی ها از بالش سفت تر استفاده می کنند و هر شخص با توجه به سلیقه ای که دارد بالش مورد نظر خود را تهیه کرده و از آن نیز استفاده کند.

 

 

بالش طبی

در بازار داخلی قیمت بالش طبی با توجه به مواد اولیه مصرفی همچون فوم و پارچه ضد حساسیت بسیار مناسب می باشد.

یکی از مهم ‌ترین وسایلی یک ‌اتاق خواب شیک، کالای خواب از جمله انواع بالش می باشد، این‌ محصولات معمولا در‌ جنسهای مرغوب و نرم تولید می ‌شوند که در این جا می ‌خواهیم برخی خصوصیات یک کالای خواب خوب و روشهای خرید آن بپردازیم.

مهم ترین بخش از زندگی روزانه افراد اختصاص دادن تایم مشخصی برای خواب می باشد چرا که در حالت عادی حدود یک ‌سوم طول عمر افراد در خواب سپری می شود.

بنابراین فراهم کردن وسایل مورد نیاز برای یک ‌خواب مناسب بسیار حائز اهمیت است یک خواب با کیفیت شبانه می تواند باعث شود تا روز کاری افراد با انرژی بیشتری شود به همین دلیل یکی از ملزومات هر خانه کالای خواب با کیفیتی می باشد که افراد بتوانند خواب آرام و ‌خوبی را تجربه کنند.

 

 

ll

 

بالش لوله ای

همانطور که می دانید قیمت بالش لوله ای با توجه به انواع مختلفی که دارد متغیر است و هر کدام از نوع آن دارای زیبایی خاص و منحصر به  فرد خود است.

این محصولات با کیفیت و عالی توسط بهترین و خبره ترین شرکت های تولید کننده این اجناس طراحی و تولید می شود و افراد می توانند این محصولات را با خاطر جمعی و خیال راحت تهیه کرده و از آن نیز استفاده کنند.

اندازه استاندارد بالشت لوله ای چقدر است؟

همانطور که پیش تر گفته شد اندازه آن با توجه به این که شخص چه مدل از بالش را می پذیرد می تواند متفاوت باشد.

از دیگر مواردی که به آن باید اشاره کرد، علاوه بر متفاوت بودن سایز و اندازه این محصول ارتفاع آن است که معمولا بالش لوله ای برای خانم ها با ارتفاع 8 تا 10 و برای آقایان نیز 12 تا 16 سانتی متر است. 

 

 

lll

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: